Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har begynt å banne folk som ikke har fått betaen på lovlig vis...

9424053[/snapback]

:cry:

 

Da kan jeg bli bannet uten å i det hele tatt spilt betaen på min konto.. Kult..

 

Men får håpe det bare er i fra betaen, litt drøyt å kaste deg ut av Live når IW driter seg ut å gjør dette mulig for så og si alle..

 

Lurer forresten på hvor mange % som har kommet inn i betaen på denne måten. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har vel fått den på lovlig vis når jeg fikk nøkkel av en her på forumet ikke sant? :p Det er jo en ekte nøkkel, har jo ikke lånt konto av noen. Uansett ganske driti ut av IW OG Microsoft at det i det hele tatt er mulig og gjøre sånn som dere har holdt på med de siste dagene. Har jo strengt tatt bare seg selv og takke, strengt og banne folk for det hvertfall.

Lenke til kommentar
De har begynt å banne folk som ikke har fått betaen på lovlig vis...

9424053[/snapback]

 

Hvordan?

Det er jo bare utrolig dumt av dem å gjøre det, da jeg tror MANGE folk bestemte seg for kjøp da de prøvde betaen. Skjønner jo at det liksom er "ulovlig", men det koster dem ingenting! Å la alle prøve = flere folk som kjøper + ikke noe styr med å banne folk.

 

Edit: så nettopp bildet som ble tatt av han som skal ha blitt bannet, og jeg stusser litt over at det står at man var blitt banna fra Call of Duty 4: Modern Warfare, og ikke at man var blitt banna fra betaen :hmm:

Endret av Boffen90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...