joejoe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Mulig du ser opp ned. Denne listen er hvertfall riktig. 1.HiiViir 2.Celledyret 3.JohannesN Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hæ? halv 5?:S jeg spurte han førstxD men jeg kan godt vente til morra jeg gutta... da sier vi det.... men husk: jeg er etter Celledyret;) 9421086[/snapback] Sorry, begynner å bli litt sløv nå. Jeg så feil mellom deg og JohannesN, så jeg trodde at han var først. Men nå som ser det så har du rett. Du laseter den da du får koden, så kan du sende en PM til meg, og jeg sender den videre til JohanneseN. Den tror jeg blir grei, eller hva? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Om Celledyret vil halv fem i morgen er vel ikke det så vanskelig å forholde seg til kanskje, når det bare er tre av dere. Om han får detaljene så er det vel liten sjanse for at dere skulle måtte gjøre det til samme tid i morgen. Endret 3. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Den høres grei ut. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 er det ikke mulig å få tak i beta key lenger? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 er det ikke mulig å få tak i beta key lenger? 9421149[/snapback] Det blir snart åpent (på vanlig måte) også for Europa. Snakk om i løpet av denne eller neste uke. Lenke til kommentar
hiiviir Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hvem laster ned nå? Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 en som heter murud, han har tregt nett så.. men om en time så er det nok neste mann. Lenke til kommentar
hiiviir Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hæ? halv 5?:S jeg spurte han førstxD men jeg kan godt vente til morra jeg gutta... da sier vi det.... men husk: jeg er etter Celledyret;) 9421086[/snapback] Sorry, begynner å bli litt sløv nå. Jeg så feil mellom deg og JohannesN, så jeg trodde at han var først. Men nå som ser det så har du rett. Du laseter den da du får koden, så kan du sende en PM til meg, og jeg sender den videre til JohanneseN. Den tror jeg blir grei, eller hva? 9421114[/snapback] jeg kan gjøre det i morra jeg;) så kan dere 2 bli enige... men kan jeg laste ned i morra ved 3-4 tia da? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da starter jeg nedlastinga! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har ikke box til å spille betaen selv, men testet litt i dag hos Boffen, og fy faen! Råeste online jeg har vært borti noen gang i mitt liv... Gotta play more, gotta play more, gotta play more! Kan nesten ikke vente til November........... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hey folks. Orker ikke å pløye gjennom denne monstertråden, så bare spør. Hvor kan jeg "signe up" for den europeiske betaen? En link hadde vært flott Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det sies at UK får den 7 sept. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hey folks.Orker ikke å pløye gjennom denne monstertråden, så bare spør. Hvor kan jeg "signe up" for den europeiske betaen? En link hadde vært flott 9421393[/snapback] www.charlieoscardelta.com Følg med der! Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Mulig du ser opp ned. Denne listen er hvertfall riktig. 1.HiiViir 2.Celledyret 3.JohannesN 9421108[/snapback] Jeg vil gjerne hoppe på denne listen! Men jeg hadde håpet å få lasta ned i kveld. Er det noen mulighet for det? Siden dere vil ha den imorgen.. Takker Edit: Hornkvern, sjekk PM Endret 3. september 2007 av MasterShake Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Mulig du ser opp ned. Denne listen er hvertfall riktig. 1.HiiViir 2.Celledyret 3.JohannesN 9421108[/snapback] Jeg vil gjerne hoppe på denne listen! Men jeg hadde håpet å få lasta ned i kveld. Er det noen mulighet for det? Siden dere vil ha den imorgen.. Takker Edit: Hornkvern, sjekk PM 9421473[/snapback] Om det er plass så vil også jeg svært gjerne være med her! Passer for meg i morra om dere skal laste den ned da. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Da var jeg ferdig med nedlastingen, og PM er sendt til Gitarfreak. Thomas_H: TUUUUUUUSEN TAKK! Du har gjort livet mitt bittelitt lysere. Endret 3. september 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
Dec Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vet jeg har mast mye om dette, men må bare forsikre meg...Er det slik at jeg må ha to kontrollere for å laste ned?? Har i utg. punktet strøket meg fra listen om så er tilfelle. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvordan funger dette friends opplegget? Jeg vil gjerne fått lastet ned Betan Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg har nå fikset så den fungerer på min vanlige norske gamertag, så nå kan dere bare dele på gamertagen så mye dere vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå