phewBAR Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kunne godt tenke meg å være med på det opplegget her... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da var min nedlasting fullført og innloggingsinformasjon sendt videre til kjeksmestern Takk til Thomas_H og la oss respektere hans ønske om å ikke legge til flere på listen nå. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan gi beta nøkkeln til en kompis så han kan laste det ned, så kan vi spille sammen etterpå uten at det blir noe problemer? At noen blir kicket elns? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå som listen er full, kan vel de som ikke er på listen kanskje spørre noen andre med beta-nøkkele om de kan låne den bort i noen timer? Er vel flere her inne med nøkkelen. Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 men ta vekk meg da har beta jeg Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er i gang, går litt treigt men Alex ws er nestenmann som får PM! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 beklager hvis det skapte trøbbel på morgenen, men antok at kjeksmestern kjørte på kl 09.00 siden han nevnte det i går. I tillegg lå jo all info tilgjengelig i tråden, så alt jeg gjorde var å skrive i tråden at jeg var ferdig med å laste ned. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Fikk du ikke noen info om hvordan du skulle sette opp betaen med to kontrollere og slikt? Edit: Må man bruke en US-konto for dette her? Eller kun den normale kontoen? Endret 3. september 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bare den normale kontoen, Alex ws. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hallo, har registrert meg på http://www.charlieoscardelta.com før den ble stengt men må det stå usa adresse for at man skal ha mulighet til å få bli med? Ser man kan forandre adresse i profilen. Dere som har fått token via registreringen,hvilken land oppga dere da? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg oppga usa for å være på den sikre siden.. og jeg fikk. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hallo, har registrert meg på http://www.charlieoscardelta.com før den ble stengt men må det stå usa adresse for at man skal ha mulighet til å få bli med? Ser man kan forandre adresse i profilen. Dere som har fått token via registreringen,hvilken land oppga dere da? 9418946[/snapback] Iløpet av neste uke, skal det deles ut tokens til Europa, og deriblant Norge. Så bare hold øynene åpne på Charlie Oscar Delta.com om du vil ha en original Beta-token. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvor lenge varer betaen? Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan jeg også få være med på å få COD4-betaen med den kontoen? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg oppga usa for å være på den sikre siden.. og jeg fikk. 9418986[/snapback] ok,har forandret infoen i profilen men har ingen tro på at jeg får noe nå Lenke til kommentar
trydis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Bare en liten tanke som streifet meg: burde vel være mulig for meg å dele spillet med en kamerat på akkurat samme måte? Noen som tilfeldigvis har testet dette allerede? EDIT: Altså mtp på at jeg har europeisk konto og har fått den fra en US konto. Endret 3. september 2007 av trydis Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Uten at jeg vet noe om det så skulle man tro det ja Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 man kan det : ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da kan jo dere som spør om å få låne GT'en min for å få beta'n, spørre en av de andre som har fått tak i det fra meg da Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Går litt seint hos meg dessverre. Var bare på 57% når jeg skjekka ista, skal være kjapp som lynet med å sende mail og passord videre hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå