Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg er muligens klar så fort som i kveld, og ikke onsdag, som jeg først sa. Så ikke hopp over meg om køen kommer så langt. Lenke til kommentar
Kennda_J Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg fikk ikke BETA'en jeg. Selv om jeg regga meg å greier. Litt irriterende... Endret 3. september 2007 av Kennda_J Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvordan er det over multiplayer? -Er det dedikerte hosts? -Hvis ikke, handler alt om å være host slik som i Halo 2 eller har de klart å gjevne ut forskjellene mellom host og ikkehost? -Hvordan føles nettkoden generelt? Er den kjapp og presis som Counter-Strike eller mer som Battlefield 1942? -Har man både matchmaking og vanlig "search for games"-funksjon eller bare matchmaking? -Går det an å skru av Kill Cam og er det skrudd av i matchmaking noen ganger? (synes det så ufattelig teit ut. Et modern warfare spill handler jo om camping og Kill Cam ødelegger jo alt) Det var vel alt for nå. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 -Går det an å skru av Kill Cam og er det skrudd av i matchmaking noen ganger? (synes det så ufattelig teit ut. Et modern warfare spill handler jo om camping og Kill Cam ødelegger jo alt) 9417161[/snapback] Her tror jeg de fleste er uenige med deg. Nettopp bruken av kill cam gjør at camperne må være mobile og hele tiden være på tå (i mangel av bedre uttrykk), og ikke bare legge seg ned og knerte folk kontinuerlig. Men såvidt jeg vet, så tror jeg at du kan slå det av ja. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvordan kan jeg få prøvd dette?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noen som vet hvordan kjeksmestern ligger an? Kan vi eventuellt hoppe over han til han gir lyd fra seg? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du kan jo prøve. Har trydis sendt PMen til kjeksmestern? Om du prøver, og avbryter han, regner jeg med at han gir lyd fra seg her på forumet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noen som gidder å sende meg en PM med innloggingsdetaljer da? Ingen vits i å la kontoen stå ubrukt Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg vil gjerne melde meg på.. om noen sender meg en pm så er det konge...! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 1) Snikpellik 2) zeox 3) trydis 4) Kjeksmestern (MIA) 5) gas (MIA) 6) Gandalf the Grey 7) Alex WS 8) Hornkvern 9) gitarfreak 10) Dec 11) DonKristo Du får ikke PM før det er din tur. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 men nå er jeg i alle fall på lista! takker Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 kan jeg få låne den i 5 min så jeg får fiksa den 2 kontroller tingen, vær så snill ? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Om Gandalf ikke har fått PMen kan du vel gjøre det nå ja? Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 okei ,men må ha konto info.. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er det ingen her som har nedlastingsinfoen i PM? Kan denne sendes til meg, Gandalf og Hornkvern? Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 må da være noen som har den.. Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan jeg legge meg til på lista? Hvis jeg kan så har jeg ikke muligheten før jeg kjøper meg nytt Gullmedlemskap, men det skal nok ordnes på kort tid. Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 da er jeg ferdig Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Gidder du å sende en PM til meg med innloggingsinfo da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå