Dec Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 1. nei 2. nei 3. nei 9414899[/snapback] Dæven! Da stiller jeg gjerne meg i kø! Noen som har ansvar for å oppdatere lista? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Snikpellik: funket det etter jeg gjorde det som stod på 7ern? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Høres suverent ut dette! Ikke lest hele tråden, kan noen bare bekrefte med ja eller nei på mine spm.? Takker 1. Må opprinnelige eier(Thomas?) være en friend for å benytte seg av denne muligheten? 2. Må jeg ha US konto? 3. Må jeg ha to kontrollere? Flere som lurer på dette kanskje.... 9414890[/snapback] 1) nei 2) nei 3) ja Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Snikpellik: funket det etter jeg gjorde det som stod på 7ern? 9414938[/snapback] Tror han lasta ned betaen med go4sho profilen istedenfor sin egen. Man må bruke trikset med 2 kontrollere for at det skal funke tror jeg Lenke til kommentar
Dec Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 3. ja Bli enige da gutter... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 De som har betaen: Hhvilke våpen, addons og perks bruker dere? Selv bruker jeg M16A4 med Red dot sight, USP . 45, Special Grenades x 3, Stopping Power og Deep Impact på custom classen. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 1) Snikpellik 2) zeox 3) ymsefisen 4) trydis 5) Kjeksmestern 6) gas 7) Gandalf the Grey 8) Alex WS 9) Hornkvern 10) gitarfreak 11) Dec Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 man må ikke ha 2 kontroller, bare last ned med go4sho sin, start betaen logg ut med go4sho sin og logg inn med egen også abra kadabra du har betaen Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) må du ha boksen på hele tiden da? 51% forresten.. Endret 2. september 2007 av zeox Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror jeg velger å bruke den metoden som flere har bekreftet virker fremfor det du sier der, Hornkvern. Hvor har du det fra forresten? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det stemmer, du må bare passe på at det er en til som laster ned betaen etter deg. Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) ^ || kilden Endret 2. september 2007 av Hornkvern Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det stemmer, du må bare passe på at det er en til som laster ned betaen etter deg. 9415010[/snapback] Så bør man helst ikke launche betaen før en annen har lastet ned etter seg? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Det fungerer ikke for meg, og zeox har vel lastet ned etter meg... Brukte ikke trikset med 2 kontrollere. Om det likevel skal fungere, hadde det vært fint om noen kunne hjulpet meg. Jeg var dum og glemte det med to kontrollere i ekstasen. Om jeg må gjøre på nytt for at det skal fungere, tar det jo ikke lang tid å fikse det siden betaen er på harddisken min nå. Men vil ikke ødelegge for andre. Kan evn. gjøre det midt på natta, da alle dere andre sikkert sover. Endret 2. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Om jeg må gjøre på nytt for at det skal fungere, tar det jo ikke lang tid å fikse det siden betaen er på harddisken min nå. Men vil ikke ødelegge for andre. Kan evn. gjøre det midt på natta, da alle dere andre sikkert sover. 9415078[/snapback] Det tar omtrent 3 sekunder å laste for deg nå, så det burde jo være mulig at du får bruke den i fem minutter til, da. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sjekk denne oppskriften Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jepp! Trenger bare klarsignal fra den som driver på Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 er på 66%. skjønner ikke hvorfor det går så ufattelig treigt, men.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Sjekk denne oppskriften 9415096[/snapback] Ja, jeg vet det... Jeg glemte det med to kontrollere da jeg hadde muligheten i stad. Kunne jeg fått lov til å ordne opp dette når zeox er ferdig, før din tur? Det tar ikke lang tid i det hele tatt, siden jeg har betaen på konsollen og dermed slipper å laste den ned. Endret 2. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå