Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hvordan kom jeg et hakk lenger ned på lista a...? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva må eg gjøre når det er min tur?`fint om eg får en Pm når det er min tur og Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Okey, 4. gang jeg spør!! Er det bare å ta recover gamertag også laste ned demoen? Hvis jeg gjør det mister kompisen min noe? Type gamerscore elns? Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Snikpellik, er du ferdig? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er det meningen at "Snikpellik" skal forveksles med "Snilepikk"? :-P Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 1) Snikpellik2) zeox 3) ymsefisen 4) trydis 5) Kjeksmestern 6) gas 7) Gandalf the Grey 8) Alex WS 9) Hornkvern Kan oppdatere denne lista etterhvert hvis dere vil. Uthever den som bruker kontoen. 9414197[/snapback] Sett meg opp på listen Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 1) Snikpellik 2) zeox 3) ymsefisen 4) trydis 5) Kjeksmestern 6) gas 7) Gandalf the Grey 8) Alex WS 9) Hornkvern 10) gitarfreak Egentlig litt opp til kontoeieren hvor lenge vi kan holde på her.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er det meningen at "Snikpellik" skal forveksles med "Snilepikk"? :-P 9414422[/snapback] Hahaha, nei Betaen er lastet ned, men jeg får ikke spilt den med min norske konto. Hjelp! Hvordan skal jeg få spilt den uten "go4sho"-kontoen? Vil bli ferdig så fort jeg kan Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Har du fulgt oppskriften til punkt & prikke? Legg spesielt merke til punkt nr 7 Endret 2. september 2007 av ymsefisen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) hvor finner eg denne oppskriften? greit og lese gjennom før det blir min tur Endret 2. september 2007 av gas Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ah, ser det nå . Dette må zeox gjøre, som er nestemann på listen. Eller må Thomas_M som eier profilen gjøre det? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det burde vel holde at zeox gjør det. Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 lag en us kontoen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ojj dæven.. Denne tråden var jo på side 9 når jeg stakk på kino for noen timer siden jo. Legg ut gamertagene deres i vennelistetråden da folkens! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som har spilt demoen å kan si om dette er i nærheten av en killzone eller halo killer? Så unektelig bra ut i den artikkelen Gamer.no har skrevet. Ble litt våt i trusa. Digger modern warfare Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 skal jeg gjøre det nå da? Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ja, han er ferdig, han må sikkert bare lage us konto Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som har spilt demoen å kan si om dette er i nærheten av en killzone eller halo killer? Så unektelig bra ut i den artikkelen Gamer.no har skrevet. Ble litt våt i trusa. Digger modern warfare 9414524[/snapback] For min del er det hvertfall. Tror dette kan bli årets spill om SP er like bra som MP delen hvertfall. Helt fantastisk. Skal jo sies at jeg ikke liker Halo så veldig mye heller da men.. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 1) Snikpellik 2) zeox 3) ymsefisen 4) trydis 5) Kjeksmestern 6) gas 7) Gandalf the Grey 8) Alex WS 9) Hornkvern 10) gitarfreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå