zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg døgner gjerne for å få fatt i denne betaen! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Flott ymsefisen, jeg står klar med fiberen når du er ferdig. Håper du og zeox satser på å komme i gang i kveld? EDIT: ser du er klar for det zeox EDIT2: og du ymsefisen, excellent Endret 2. september 2007 av trydis Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mulig jeg døgner selv om jeg får fatt i den ikveld :-) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg kommer i gang i kveld iallefall.. linja har vært litt opp og ned i det siste, så garanterer ikke at det går så forferdelig kjapt Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 den er på 995 MB eller no, så jeg bør kanskje være oppe, skulle jo ikke ta lange tiden og få lastet den ned.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Til de som har betaen: Link Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 995mb ja, er litt over halvveis nå. Skal få den ned, være sikker på at alt fungerer og så sier jeg fra her. Jævlig bra samarbeid, gutta! Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 funker smuudh detta ja Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som vet hvor lenge betaen varer? Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hørt rykter om at den varer til spillet kommer.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har redigert posten min nå, så kanskje det ikke er så mange som blir avbrutt. Er det noen som er ferdig å laste ned enda eller ? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Snikpellik er snart ferdig tror jeg Endret 2. september 2007 av ymsefisen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg er ferdig om ikke så lenge. Skal si i fra her og sende PM til nestemann på lista. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Snikpellik er vel snart ferdig ser det ut som. så er det min tur Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 klarer nesten ikke vente jeg.. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 1) Snikpellik 2) zeox 3) ymsefisen 4) trydis 5) Kjeksmestern 6) gas 7) Gandalf the Grey 8) Alex WS 9) Hornkvern Kan oppdatere denne lista etterhvert hvis dere vil. Uthever den som bruker kontoen. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er det bare å ta recover gamertag også laste ned betaen? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 prøver å spørre en gang til jeg: hvor vil betaen havne? i demo seksjonen? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 I demo-seksjonen, ja. 83% Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hahaha. skulle logge meg inn på Charlieoscardelta.com nå. Så har jeg glemte passordet, fikk det sendt til meg på mail. Så står det, Please log in at: www.osvosv Trykker på linken, og hvor kommer jeg? Jo jeg kommer rett til hjemmesiden til Heggernes tyrkiske tepper. :!: Hva slags freaky promotionstunt er dette??! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå