ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ser bare at antall lesere av denne tråden vokser og vokser. Alle er sikkert like ivrige på å stå i kø.. ikke sant? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg stiller meg herved i kø. Send PM når det er min tur Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 overrasket over at ingen har tatt opp tibudet mitt enda.. det står fortsatt, om noen lurer Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Liste: Snikpellik ymsefisen Kjeksmestern gas Gandalf the Grey Alex WS - Dag: Onsdag Klokke: 15.00 Noen innvendinger? Endret 2. september 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 overrasket over at ingen har tatt opp tibudet mitt enda.. det står fortsatt, om noen lurer 9413825[/snapback] Refresh my mind, please? Begynner å bli noen sider lang denne tråden Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) ja, du glemmer meg konstant. 150kr til den som er villig til å gi meg tilgang til betaen. EDIT: så sant dette ikke går i boks Endret 2. september 2007 av zeox Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Liste:Snikpellik ymsefisen Kjeksmestern gas Gandalf the Grey Alex WS - Dag: Onsdag Klokke: 15.00 Noen innvendinger? 9413862[/snapback] Jepp. zeox er før meg på lista ;-) Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 sorry, visste ikke at det var kø system , fikk info fra en annen... men stiller meg herved i kø Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) sorry, visste ikke at det var kø system , fikk info fra en annen...men stiller meg herved i kø 9413895[/snapback] Ah, det går bra. Så meldingen din på Live akkurat da jeg gikk inn for å prøve igjen. Er snart halvveis nedlastet nå, så lenge ingen prøver seg skal jeg si i fra når det er zeox sin tur. Endret 2. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jepp. zeox er før meg på lista ;-) 9413892[/snapback] Ah, ja, det glemte jeg. Beklager. Om listen går unna fortere enn hva jeg antar, må alle med mulighet gjerne "snike" før meg om jeg ikke er klar. XBoxen min og tven står for tiden under trappa imens rommet males og innredes på nytt. Liste: Snikpellik zeox ymsefisen Kjeksmestern gas Gandalf the Grey Alex WS - Dag: Onsdag Klokke: 15.00 Hornkvern Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Da har jeg kommet inn i betaen... Men... Står bare "Downloading game settings" over hele skjermen når jeg prøver å søke etter games. Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Det er en bug. Hørte den var fikset jeg, da. Men løsningen på problemet er å gå ut og inn mellom betaen og dashboard helt til det funker. Ifølge: http://www.xbox360fanboy.com/2007/09/01/co...ts-beta-access/ Endret 2. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg er kanskje før Alex WS siden han ikke er før på onsdag... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når får eg tildelt tid? fint om du sender en Pm med hav eg skal gjøre, tiden min og alt det der Fint om det blir om kvelden en dag. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) flotters! send meg en pm eller en beskjed på live når du er ferdig Snikpellik! hvor kommer betaen til å ligge forresten? under demo kategorien? Endret 2. september 2007 av zeox Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Står bare "Downloading game settings" over hele skjermen når jeg prøver å søke etter games. Noen som har opplevd lignende? 9413941[/snapback] You must logout to the 360 dash, and then restart the beta. It may happen multiple times, but should eventually allow you to get in. Its an error that IW is aware of. ...sies det. Edit: Snik var før meg. Flaaaaauuuuut. Endret 2. september 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
trydis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen innvendinger? 9413862[/snapback] Ja, jeg er etter ymsefisen på listen..... Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Slik er lista da egentlig: 1) Snikpellik 2) zeox 3) ymsefisen 4) trydis 5) Kjeksmestern 6) gas 7) Gandalf the Grey 8) Alex WS 9) Hornkvern Lenke til kommentar
Hornkvern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hvor lang bruker folk a? er det vits å sitte oppe? har 7 % alerede... Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hvor lang bruker folk a?er det vits å sitte oppe? har 7 % alerede... 9414008[/snapback] Vet ikke hvor stor den er? Jeg har 14mbit, så det går vel kjapt tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå