zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) whops edit 9413237[/snapback] får feilmelding når jeg logger meg på om at det er en ugyldig konto.. fordi du ikke har bytta passord enda? Endret 2. september 2007 av zeox Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 dumt å legge de ut sånn, nå blir det forferdelig kø på den. Foreslår at du editer innlegget og fjerner infoen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg var først inne på den.. Ble disconnected fordi noen andre logget seg på mens jeg skulle laste ned, faen! Endret 2. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Thomas og zeox: EDIT!! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ok, jeg orker ikke dette greiene her. jeg er desperat etter å spille denne betaen, så jeg gir 150kr (overfører via nettbank..) til den som er villig til å gi meg et dytt. jeg venter i spenning.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ble disconnected fordi noen andre logget seg på, faen! 9413380[/snapback] Er redd dette kommer til å skje hele tiden hvis ikke dere inngår et system. Lag et kø-system. Laster ned as we speak forresten (fra en annen altså...). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, vi kan klare dette sammen. Førstemann! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Min tur fra kl. 07.00 i morgen tidlig!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ok, skal vi bare gjøre det sånn? Den som svarer her etter tur, rett og slett? Problemet er vel da om folk klarer å være snille og greie og vente. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ok kan ikke dere bli enige om en rekkefølge da. Snikpellik var vel først så da kan han være på #1. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 min tur etter den som sa det før meg Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hehe var kanskje litt dumt å legge det så åpent ja. Kan man kanskje lage en liste over hvem som gjør det i tur og rekke? Isåfall, er jeg nr 3 eller 4 ellenro sånt? hehe Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tips: Send melding til go4sho, der dere blir enige om hvem som gjør hva når. Meldingen sendes fra egen GT på xbox.com Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror forresten dette bare kan glemmes siden man må være logget inn med go4sho når man starter opp betaen, men man kan logge på sin vanlige konto etterpå da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Er inne på profilen nå. Tar hundre år laste Download History-siden... men skal få lastet den ned. EDIT: der var det noen som gjorde at jeg ble disconnected.. om dere lar være å røre kontoen til jeg har fått lastet ned betaen og gjort sånn at jeg kan spille med min egen profil får vi kanskje litt fortgang i dette og flere av oss kan få spilt den. Endret 2. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror forresten dette bare kan glemmes siden man må være logget inn med go4sho når man starter opp betaen, men man kan logge på sin vanlige konto etterpå da. 9413478[/snapback] Sikker på det? Det blir jo anbefalt å slette gamertag'en til den man lånte.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror forresten dette bare kan glemmes siden man må være logget inn med go4sho når man starter opp betaen, men man kan logge på sin vanlige konto etterpå da. 9413478[/snapback] Sikker på det? Det blir jo anbefalt å slette gamertag'en til den man lånte.. 9413489[/snapback] En jeg kjenner sa så, han lastet ned fra en annen konto og måtte logge inn med den for å få startet betaen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Faen, der var jeg i gang med å laste ned igjen, og så skjer det at noen andre her logger på. Drittunge. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Faen, der var jeg i gang med å laste ned igjen, og så skjer det at noen andre her logger på. Drittunge. 9413536[/snapback] Det er ihvertfall ikke meg. Venter på tur. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det var "Hornkvern". Kan vi ikke bare gå etter tur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå