Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er kanskje litt tidlig å dømme etter bare å ha spilt et par runder, men dette var virkelig en beta, virket veldig uferdig, og grafikken var utrolig skuffende. Men det har potensiale og kan sikkert bli morsomt, men det virket litt for uferdig for min del

9473774[/snapback]

 

Syns faktisk det er ett av de peneste spillene jeg har prøvd jeg!

Lenke til kommentar
Er kanskje litt tidlig å dømme etter bare å ha spilt et par runder, men dette var virkelig en beta, virket veldig uferdig, og grafikken var utrolig skuffende. Men det har potensiale og kan sikkert bli morsomt, men det virket litt for uferdig for min del

9473450[/snapback]

 

Egentlig uenig her. På stort sett alle punkt :p

9473653[/snapback]

 

 

hmmm, er egentlig uenig så det holder, men du skal selvsagt få lov å være skuffet om du er det...

 

jeg ble veldig imponert, selv om forventningene mine var skyhøye etter å ha sett den første gameplay-biten fra e3 som jeg personlig syns var noe av det mest imponerende noensinne fra et slikt spill. ikke bare ser spillet enormt bra ut, men jeg syns de har klart å lage et spill som for alvor inkluderer dramaturgi og en cinematisk touch som helt mangler sidestykke.

vanligvis er det flust av skrytepaver når det nærmer seg release av et stort spill, men jeg tror faktisk at IW har ordene i behold når de sier at CoD4 vil spise ræva til Killzone 2 og Halo 3.

Gleder meg enormt til å spille hele dette spillet...! :)

Lenke til kommentar
Noe av grafikken ser ut som Xbox (jeg har SDTV). Tekst og bilder blir pikslete fordi spillet er beregnet på HDTV, noe som gjør alt kantete og skalert og jævlig. Nei, ser ikke hva som er så bra med grafikken. Jævlig bra med 60 frames, da.

Nettop, fordi du ikke kan se det med SD tv ;)

 

Men jeg er nå lvl15... og for noen minutter siden føyk det noe om "x-ray" forbi skjermen min etter jeg hadde klart en eller annen challenge. Hva i alle verden var det for noe?

9473891[/snapback]

X-Ray er en challenge som går ut på å drepe folk gjennom veggen.

 

Regnet med å få det som svar.

Men folk flest har jo SD-tv for tiden, tror jeg, så hvorfor skal vi få et såpass dårlig bilde, liksom? Du aner ikke hvor stygge bildene (hovedsakelig i menyen) og noe av teksten blir med min TV. :p

9473912[/snapback]

 

"Folk flest" (for å bruke FRP-sjargongen) har muligens SD enda, men de fleste sitter med flatskjerm om dagen. Og det å lage spill for 360/PS3 med SD-eiere i bakhodet er ingen spillutviklere opptatt av dessverre. Grafikken som et MP-spill på 1080p er helt utrolig bra, dermed basta.. ;)

Lenke til kommentar
Fikk koden nå her:

http://uk.gamespot.com/event/codes/call-of-duty-4/

 

Prøvde gamespot tidligere i dag, men da hadde de ikke flere å dele ut. Men det var vel ikke UK-siden... :)

9473964[/snapback]

 

 

stemmer. UK-siden gikk fort tom.

gamespot hadde flust igjen i går, så jeg var en av de heldige som fikk koden i mailen 2 minutter etter at jeg klikka meg inn på siden deres og begynte registreringa.

 

ps. dere som har registrert dere på eurogamer og fortsatt ikke har mottatt bekreftelsesmail eller noen kode i mailen; har dere klikka dere videre etter å ha registrert på eurogamer og kommet dere inn på CoD-siten for å levere nødvendig info der, lagt igjen gametag og bekrefta mailen?

Lenke til kommentar
Faen, er Gold member på Gamespot, men har ikke registrert Gamertag når jeg lagde konto og får nå ikke endret på personal info.

Står at kontoen er pending,banned og closed, men jeg tydelig i orden på alt annet.

Noen som har opplevd dette??

9474171[/snapback]

 

 

jepp, men du må logge deg ut, logge deg inn igjen - forandre personlige opplysninger (inkludert gamertag) og så navigere deg inn på CoD4-betasiden. det funka hos meg i går.

Lenke til kommentar
hmmm, er egentlig uenig så det holder, men du skal selvsagt få lov å være skuffet om du er det...

 

jeg ble veldig imponert, selv om forventningene mine var skyhøye etter å ha sett den første gameplay-biten fra e3 som jeg personlig syns var noe av det mest imponerende noensinne fra et slikt spill. ikke bare ser spillet enormt bra ut, men jeg syns de har klart å lage et spill som for alvor inkluderer dramaturgi og en cinematisk touch som helt mangler sidestykke.

vanligvis er det flust av skrytepaver når det nærmer seg release av et stort spill, men jeg tror faktisk at IW har ordene i behold når de sier at CoD4 vil spise ræva til Killzone 2 og Halo 3.

Gleder meg enormt til å spille hele dette spillet...!  :)

9474343[/snapback]

Jeg vil ikke starte noen stor diskusjon her, men jeg kan ikke se hvordan noen kan si at grafikken er bra, jeg begynner nesten å lure på om det er noe feil med min kopi siden grafikken ser faktisk ut som et xbox 1 spill. Men video'ene jeg har sett har alle vært veldig imponerende, så det kommer sikkert til å se bra ut når det kommer, og spesielt i SP. Og det at spillet virker uferdig er jo forståelig siden det er en beta, det er jo litt av poenget. Men jeg skal prøve å få spilt det litt mer, kanskje jeg skifter mening etter å ha sett noen flere map's

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke starte noen stor diskusjon her, men jeg kan ikke se hvordan noen kan si at grafikken er bra, jeg begynner nesten å lure på om det er noe feil med min kopi siden grafikken ser faktisk ut som et xbox 1 spill.

Da foreslår jeg å sette deg ned med et Xbox 1-spill ...

 

Er helt uenig her. Grafikken er noe av det beste jeg har sett, og når det i tillegg kjører i 60 fps med så mange effekter og god fysikk er det helt topp.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke starte noen stor diskusjon her, men jeg kan ikke se hvordan noen kan si at grafikken er bra, jeg begynner nesten å lure på om det er noe feil med min kopi siden grafikken ser faktisk ut som et xbox 1 spill.

Da foreslår jeg å sette deg ned med et Xbox 1-spill ...

 

Er helt uenig her. Grafikken er noe av det beste jeg har sett, og når det i tillegg kjører i 60 fps med så mange effekter og god fysikk er det helt topp.

9474549[/snapback]

Jepp, grafikken er så godt som upåklagelig her hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...