Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Charlie Oscar Delta -

 

Thank you for your participation in the Call of Duty 4: Modern Warfare Xbox 360 Multiplayer Beta.

 

We have spent the last few weeks collecting feedback, talking with you on forums and using your comments to tweak and finalize the game. Your comments have been great and of course, it's been a blast playing with gamers from across the globe!

 

At this time, we're announcing the Beta will end on Sunday, September 30th. In the United States, you can visit GameStop and Best Buy to reserve your copy of the game. International users can visit www.callofduty.com for territory-specific pre-sell programs. CoD4:MW will be available on November 6th in North America, November 9th in Europe.

 

Thanks again for a great Beta!

 

-Charlie Oscar Delta Staff

 

For oppdater nyheter og div om Call Of Duty 4 sjekk

www.charlieoscardelta.com

 

Ellers så ser vi sikkert på slagmarket :cool:

Endret av Morixm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært registrert der lenge nå, og ventet lenge på dette. Allerede ganske mange som har fått betakey. Det var snakk om at det var 3mill (!) betakeys, så alle kommer nok inn før eller siden. Men jeg har amerikansk konto og hele pakka, så jeg satser på å komme inn på den neste "bølgen" som blir sluppet. :D Hadde vært fint om folk som kommer inn her på forumet sier fra om det, så kunne vi ha spilt litt sammen. Gleder meg så voldsomt vilt altsÅ!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Gamertag:

 

 

Location (city, state, country):

 

 

CharlieOscarDelta username (if you have one):

Rank on CharlieOscarDelta:

 

What is the current level cap for the beta:

 

 

What button do you press to activate your streak rewards (radar, airstrike, etc):

 

 

What button do you press to use your weapon attachments or explosives (m203, c4, etc):

 

What's your all time favorite multi-player game (for reals):

 

send til: [email protected]

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...