turbokalle Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Bilde er tatt ved savalen i soloppgangen. Justert levels, crop, usm, samt klonet vekk litt flare på vannet (kunne helt sikkert vært gjort bedre). Lukkertid 1/640 Blender 11 ISO 100 Brennvidde 21mm Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Var et ganske fint bilde, men ble kanskje litt mye motlys? Ser ikke så mye av båten, ble veldig mørk. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 ikke noe galt med motlys, men tror bildet har gjort seg bedre uten båten, for meg så blokkerer den utsikten. Hvis båten skulle ha vært med så hadde det hjulpet med en annen vinkel der du har fanget mer av den. Og kanskje bedre belysning, no er den halveis liksom. Lenke til kommentar
turbokalle Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Prøvde meg på HDR, med 3 forksjellige eksponeringer av dette motivet.. Men åssen får jeg lagret det som jpg? Får ikke opp det valget. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du må nok gjøre det om til 8 bit. I PS under "Image" & "Mode" Lenke til kommentar
turbokalle Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Der ja.. Vet ikke om dette ble noe bedre men vi prøver. HDR som er satt sammen av 3 eksponeringer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå