Ravn Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kjett å se på folk som bare prøver å få mest mulig poeng. Tror folk som faktisk har skata litt, og vet hva det dreier seg om har mest utbytte av dette spillet 9371710[/snapback] Det tviler jeg på. Har aldri skata en dag i mitt liv, men jeg storkoser meg. Så jeg vil tørre å påstå at utbyttet mitt er enormt. Denne demoen har kommet mer enn litt i veien for min Bioshock-spilling (anmeldelse). Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kjett å se på folk som bare prøver å få mest mulig poeng. Tror folk som faktisk har skata litt, og vet hva det dreier seg om har mest utbytte av dette spillet 9371710[/snapback] Det tviler jeg på. Har aldri skata en dag i mitt liv, men jeg storkoser meg. Så jeg vil tørre å påstå at utbyttet mitt er enormt. Denne demoen har kommet mer enn litt i veien for min Bioshock-spilling (anmeldelse). 9371923[/snapback] Jaja, selvfølgelig kan jo alle ha det morro med spillet, men mener at hvis du vet hva skating dreier seg om så er det enda bedre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Skatet litt før, og ser ofte på skate konkuranser, og bare skating på Extreme chanel, digger det! Så ja, syns dette spillet er så enormt mye bedere en Tony Hawk spillene Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ble av en eller annen grunn veldig skuffet over starten. Men så vokste spillet på meg, og nå digger jeg det. Absolutt en sterk konkurrent mot Tony Hawk Pro Skater. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Her er mitt forsøk på å ta flest mulig kickflips (klarte 4): Quad Kickflip Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Noen som har en link til siden der har brukt for å linke sammen gamertag og EA Persona? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jaja, selvfølgelig kan jo alle ha det morro med spillet, men mener at hvis du vet hva skating dreier seg om så er det enda bedre 9371980[/snapback] Jepp, det tror jeg også. Det er jo veldig realistisk og virkelighetsnært. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Noen som har en link til siden der har brukt for å linke sammen gamertag og EA Persona? 9372371[/snapback] Linky Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Her er en bitteliten video jeg lagde tidligere i dag. Her er en til: Jeg vet det ikke er noe særlig bra. Jeg er bare ikke så god i skate.. Lager filmen kun fordi jeg liker å lage film Endret 27. august 2007 av Amored Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Etter mye om og men fikk jeg endelig til den pokkers EA accounten. Og her er min første film, leker meg litt med kameravinkler og hastigheter, den er ikke fantastisk men jeg er fornøyd med tanke på at det er min første film. Dette spillet SKAL jeg kjøpe meg! Jeg har holdt på med skating i flere år så dette er juleaften for meg! Tony Hawk kan ta seg en bolle! http://skate.share.ea.com/profiles/3385/posts/42569.aspx Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 http://skate.share.ea.com/profiles/2977/posts/42935.aspx Nye videoen min..synd man ikke får laste opp mer enn 30sek..Hadde ett par ting til rett etterpå som var verdt og få med Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 haha, fikk ett skikkelig bra bilde av skateren i sta. Gleder meg sinnsykt til å få fatt i fullversjonen når det kommer i butikken, sette på noe fet musikk og bare cruise rundt i den gigantiske byen Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Haha, nasty øyeeple det der Nå klør det i fingrene etter dette spillet. Får vel spille demoen litt til da... Nice film clinton! Jeg får ikke til 360-flip enda, har dere funnet det ut selv eller lærer man det i de forskjellige tutorialsene som er rundt forbi? (jeg har ikke prøvd alle) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nice film clinton! Jeg får ikke til 360-flip enda, har dere funnet det ut selv eller lærer man det i de forskjellige tutorialsene som er rundt forbi? (jeg har ikke prøvd alle) 9376914[/snapback] Det er bare å prøve seg litt frem med det. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Her er vertfall litt hjelp..Ligger også ute et sånt ark for switch og fakie,men fant det ikke i farten. http://i13.photobucket.com/albums/a274/bli...it_Gestures.jpg Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Også kan man ta Christ Air / No Foot Air ved å holde Left eller Right Trigger + B. Jeg ler forresten like godt hver gang jeg tar en coffin og ruller mot en stang som ligger litt for lavt. Man smeller panna rett i stanga =)) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Også kan man ta Christ Air / No Foot Air ved å holde Left eller Right Trigger + B. Ja. Christ Air Backflip med landing i Coffin er sinnsykt moro og ser veldig merkelig ut Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 http://skate.share.ea.com/profiles/3471/posts/45420.aspx tester ut litt greier. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 ikke dårlig! likte wallie nollie flippen din! synd du tok med grabben :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå