Gå til innhold

skate. video og bilde tråden


scribbleh

Anbefalte innlegg

har du sett på guiden jeg lagde? den er på det første inlegget..

du må jo lage en persona og sånt.. det du gjør nå er å trykke på der du peker på det siste bildet og velge my account

så trykker du på persona og velger den med gamertagget ditt som blir laget for deg hvis du har fulgt guiden

da skal det funke så er det bare å logge inn med den så skal det ikke være noen problemer :thumbup:

Endret av effortfilm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har virkelig prøvd å gi denne demoen en god porsjon sjangs! Men ikke faen om jeg klarer den teite kameravinkelen. Spillet er jaggu meg vannskelig nok, noe som gjør at dette har nok mye større levetid enn TH spilla. x antall millioner points på syke triks som ikke har rot i virkeligheten.

 

Men jeg lider av den sjukdommen som gjør at jeg blir så latterlig forbanna når jeg ikke får til, prøver igjen, får ikke til og til slutt går kontrollen hardt i veggen og jeg får det jeg liker å kalle en "Boletilt"

 

Har ikke hatt mange slike spill, men denne demoen terger meg noe jævlig :blush:

Lenke til kommentar

Det tar litt tid å venne seg ordentlig til styringen, hoppet rundt og datt hele tiden de første tre gangene jeg spilte gjennom demoen. Nå klarer jeg de fleste triks, rails og sånt (ikke gaps :p) etter et par forsøk, og det gir en utrolig følelse av at du har endelig klart å utrette noe i spillet når du lander din første Quad Kickflip 720. Etter det ble det bare bedre og bedre for meg, nå digger jeg dette spillet.

 

12. september. :love:

Lenke til kommentar

ja mange du må bare være kreativ :) det står ikke att du hoppa over det og det gappet men det popper ikke opp det i øynene dine i virkeligheten heller :p

ta for ekspempel den kickeren som går over blomsterbeddet. det er jo ett ganske kult gap :)

 

@ compose: tøff backfoot flip! ;)

men det var vel en kickflip late backfoot flip og ikke en heelflip?

Endret av effortfilm
Lenke til kommentar

Du har helt sikkert rett, skal rette opp tittelen nå. Takk, har ikke så mye peiling på navn og sånt. :p

 

@ Amored: Rent teknisk er det vel ikke så veldig vanskelig, men det er ikke så veldig viktig så lenge det er smooth. Likte det. :]

Endret av Compose
Lenke til kommentar
Du har helt sikkert rett, skal rette opp tittelen nå. Takk, har ikke så mye peiling på navn og sånt. :p

 

@ Amored: Rent teknisk er det vel ikke så veldig vanskelig, men det er ikke så veldig viktig så lenge det er smooth. Likte det. :]

9358882[/snapback]

Jeg suger i spillet. Enkelt og greit. Synes bare det er moro å lage videoer :)

Lenke til kommentar

Uansett viktigst at det ser smooth ut og at man har fet stil enn at det er teknisk vanskelig.

 

For de som er interessert, ser ut til at hele filmen Girl Yeah Right (skate-film), ligger på Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=s9N1xvVlVZk

 

Fet film. Er en kort introduksjon først om en avdød skater, så begynner selve filmen.

 

Det her er begynnelsen/introen til den filmen: http://www.youtube.com/watch?v=fSga4d5naNA...related&search=

 

For de som har spilt nyeste THPS, så ser det sikkert kjent ut, fordi dem rippa off den introen der.

 

Ser man en del skatefilmer blir det også enklere å skjønne hva som trenger å forbedres i Skate, hva slags ting vi har lyst til å ha i Skate 2, osv.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...