Gå til innhold

skate. video og bilde tråden


scribbleh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
her er en random fyr som gjør en heelflip til wallride.. i tittelen står det kickflip men det er en heelflip.

Gjorde akkurat det samme som han før i dag, bare på den stolpen som er til venstre for den han gjør det på :)

 

 

--------

Hvorfor får jeg ikke "signa inn" på den siden? Jeg registrerte meg nettopp, og trykker "sign in", men blir bare sendt tilbake igjen og ingenting skjer.

 

Btw: Når jeg spilte demoen før i dag, så hadde jeg ikke registrert meg på den siden, men jeg fikk fremdeleas fullført "uploaden" av både en video og ett bilde. Vil dette da ligge der når jeg få omsider logget meg inn?

 

EDIT: Jeg får ikke sett en eneste film i galleriet på den siden, ingenting vil dukke opp i det hele tatt....

Har derre sett de videoene som er lagt ut på youtube? For noe dritt. Eneste de "hippi flippene" som duger da... ;-> Håper ting er bedre på skate. reel eller skate. TV! er det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Endelig satt den! Rett før krampa tok høyre tommel, men det var verdt det. :D

Ja, fryktelig usannsynlig, men what the hell.

 

The Big Rocket

hvor er dette her? er det vis man klarer alle videoene til Trasher? har bare klart skate mag sine og naila x-games:)

Da har du ikke langt igjen, dette er det siste du unlocker i spillet. Danny Way's Mega Compound.

da er det bare å begynne på de vanskelige videoene da:( fet rocket forresten!

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...