Kjeksmestern Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For å ta double kickflip f.eks holder du stikka opp til høyre/ventre (etter hvilken stance) og holder den der til du skal catche brettet. Late flips kan du vel gjøre ved å bare ta å flippe på nytt etter du har tatt ollie? Lenke til kommentar
Kandol Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Supert, litt flaut. Har runda spillet, men funnet først nå hvordan man tar double... Lenke til kommentar
ipaqcl7494 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 her er en random fyr som gjør en heelflip til wallride.. i tittelen står det kickflip men det er en heelflip. Gjorde akkurat det samme som han før i dag, bare på den stolpen som er til venstre for den han gjør det på -------- Hvorfor får jeg ikke "signa inn" på den siden? Jeg registrerte meg nettopp, og trykker "sign in", men blir bare sendt tilbake igjen og ingenting skjer. Btw: Når jeg spilte demoen før i dag, så hadde jeg ikke registrert meg på den siden, men jeg fikk fremdeleas fullført "uploaden" av både en video og ett bilde. Vil dette da ligge der når jeg få omsider logget meg inn? EDIT: Jeg får ikke sett en eneste film i galleriet på den siden, ingenting vil dukke opp i det hele tatt.... Har derre sett de videoene som er lagt ut på youtube? For noe dritt. Eneste de "hippi flippene" som duger da... ;-> Håper ting er bedre på skate. reel eller skate. TV! er det? Lenke til kommentar
UGP Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 slenger meg på her jeg å. Fikk skate til jul, syntes det er evig fett XD syns denne var litt nice bortsett fra landinga da http://skate.share.ea.com/profiles/42689/posts/753989.aspx også denne http://skate.share.ea.com/profiles/42689/posts/753990.aspx gjerne ta å rate dem. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Endelig satt den! Rett før krampa tok høyre tommel, men det var verdt det. Ja, fryktelig usannsynlig, men what the hell. The Big Rocket Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vil ikke la tråden til yndlingsspillet mitt gå i søvn! Hva er deres rekord i spot battle i x-games rampen? Har selv klart å få 18,754 poeng sammen med kamerater. Antar at det var flaks, får til vanlig 12000 poeng. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Endelig satt den! Rett før krampa tok høyre tommel, men det var verdt det. Ja, fryktelig usannsynlig, men what the hell. The Big Rocket hvor er dette her? er det vis man klarer alle videoene til Trasher? har bare klart skate mag sine og naila x-games:) Endret 28. januar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Endelig satt den! Rett før krampa tok høyre tommel, men det var verdt det. Ja, fryktelig usannsynlig, men what the hell. The Big Rocket hvor er dette her? er det vis man klarer alle videoene til Trasher? har bare klart skate mag sine og naila x-games:) Da har du ikke langt igjen, dette er det siste du unlocker i spillet. Danny Way's Mega Compound. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Endelig satt den! Rett før krampa tok høyre tommel, men det var verdt det. Ja, fryktelig usannsynlig, men what the hell. The Big Rocket hvor er dette her? er det vis man klarer alle videoene til Trasher? har bare klart skate mag sine og naila x-games:) Da har du ikke langt igjen, dette er det siste du unlocker i spillet. Danny Way's Mega Compound. da er det bare å begynne på de vanskelige videoene da:( fet rocket forresten! Lenke til kommentar
Personen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skate. er et sykt bra spill ! Jeg har det til Xbox, og er ferdig med det . Men jeg finner ikke det stedet, med det kjempe hoppet, så står det DC på alle rampene . Hjelp ? :S Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skate. er et sykt bra spill !Jeg har det til Xbox, og er ferdig med det . Men jeg finner ikke det stedet, med det kjempe hoppet, så står det DC på alle rampene . Hjelp ? :S Mega compound ser du på den røde sirkelen jeg har tegna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå