SaReX Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) YES. Nå var alle 44 achievement's i boks. 1000points Endret 3. oktober 2007 av Sap15 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 hva er egentli milestones? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Romantikk i skate :!: <3 Endret 3. oktober 2007 av Sap15 Lenke til kommentar
RetroGamingGeek Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 mangler fortsatt å få 20 ratings på videoen min... help me out people.. Video: http://skate.share.ea.com/profiles/2966/posts/281961.aspx Lenke til kommentar
skikar91 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 en ny line http://skate.share.ea.com/profiles/28853/posts/293952.aspx Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nå vet ikke jeg om dette har blitt spurt om før. Men jeg ser att noen av dere har redigert filmene og lastet de opp på youtube, jeg føler dette er en fin måte å få vist filmene viss du har en fet line som er lenger enn de ynkelige 30 sekundene man får ha på skate.reel + man kan legge til fet musikk. Hvordan gjør man dette? Det hadde vert fint om noen kunne skrevet en liten guide på hvordan man ripper filmene fra skate.reel, eller gi link til en eksisterende guide. Ta gjerne med anbefalt redigeringsprogram og fremgangsmåte. Da hadde jeg vert veldig takknemlig! Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Wtf? Plutselig fikk jeg maaaaange achievements som jeg ikke har gjort Merkelig shit.. Spillet kan jo ikke ha vært så enkelt at jeg ikke har lagt merke til achievements? Nå har ejg liksom 40/44. har jo bare spilt online en gang Jaja.. Endret 4. oktober 2007 av Aleck Lenke til kommentar
MaiztRo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Wtf? Plutselig fikk jeg maaaaange achievements som jeg ikke har gjort Merkelig shit.. Spillet kan jo ikke ha vært så enkelt at jeg ikke har lagt merke til achievements? Nå har ejg liksom 40/44. har jo bare spilt online en gang Jaja.. 9631575[/snapback] samme skjedde med meg det er en bug i spillet... Jeg får ikke logget meg inn på ea på nettet, klarer det over xbox live men ikke på PC-en.. forslag? Endret 4. oktober 2007 av MaiztRo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da var spillet kjøpt Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 shit! du må ha preordra. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Åssen får dere unlocka Arcivmentsa? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sjekk her dere! En liten "bug" som de fortsatt ikke har fiksa. Flyhigh! Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Åssen får dere unlocka Arcivmentsa? 9634087[/snapback] Hvem av dem? Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Han mener sikkert alle.. Siden noen har fått alle achievementsene uten å ha gjort noen. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Han mener sikkert alle.. Siden noen har fått alle achievementsene uten å ha gjort noen. 9635746[/snapback] Hæ? Går det an?! Noen tips til X-Games Megaramp konkurransen? sliter med å få over 80 i score Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå vet ikke jeg om dette har blitt spurt om før. Men jeg ser att noen av dere har redigert filmene og lastet de opp på youtube, jeg føler dette er en fin måte å få vist filmene viss du har en fet line som er lenger enn de ynkelige 30 sekundene man får ha på skate.reel + man kan legge til fet musikk. Hvordan gjør man dette? Det hadde vert fint om noen kunne skrevet en liten guide på hvordan man ripper filmene fra skate.reel, eller gi link til en eksisterende guide. Ta gjerne med anbefalt redigeringsprogram og fremgangsmåte. Da hadde jeg vert veldig takknemlig! 9630799[/snapback] jeg bruker camtasia programmet og filmer rett fra nettsia så redigerer jeg klippene i vegas etterpå og der legger jeg til lyd og sånt. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Han mener sikkert alle.. Siden noen har fått alle achievementsene uten å ha gjort noen. 9635746[/snapback] Ja det ja Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Noe av det første jeg gjorde: http://skate.share.ea.com/profiles/29589/posts/304256.aspx ps: det er en challenge Endret 4. oktober 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Må man vente lenge på mailen når man aktiverer kontoen sin ? Ventet i over 2 timer jeg nå. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Noen tips til X-Games Megaramp konkurransen? sliter med å få over 80 i score 9635804[/snapback] Double heelflip til method 720 spin over gapet. Land i en manual hvis du vil være ekstra sikker. Når du kommer mot pipe'n så er det egentlig bare å leke seg masse. Anbefaler å utnytte deg av farten du får og kjøre til med en 900 spin med en doubleflip og to tweaks. Evt kjøre en backfip over gapet i starten. Bare for å resonere litt Er det bare jeg som har gått litt "lei" spillet? Er jo så herlig, men det mangler ganske mange ekstrafunksjoner også. Statisk kameravinkel når man redigerer replay/tar bilder, gå av bretter, natt/forskjellig miljø, mer frihet mtp story. Ja.. sånne ting.. Endret 4. oktober 2007 av Aleck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå