Gå til innhold

skate. video og bilde tråden


scribbleh

Anbefalte innlegg

steg for steg guide som jeg håper fikser feilen hos dere andre :)

 

1. første gang dere spiller demoen får dere en mail som du skal gå igjennom for å linke gamertaggen din til din EA account. Det hadde ikke jeg gjort så da kan dere få mailen på nytt ved å klikke her

https://account.ea.com/reg/xbl/gamertag-how...05&locale=en_UK

 

2. når du har fått mail så gå igjennom og husk att mailen du har laget EA accounten din med MÅ være den samme som du har registrert gamertagget ditt med.

 

3.etter du har gjort dette så skal du gå inn på din EA account og skifte persona. ( i mitt tilfelle så var det en ny persona der som het scribbleh og var av typen xbox gamertag.)

 

4.skift til den gamertag personaen og gå inn på skate.reel så skal du være logget inn som gamertagget ditt :)

 

håper det funker for dere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2. når du har fått mail så gå igjennom og husk att mailen du har laget EA accounten din med MÅ være den samme som du har registrert gamertagget ditt med.

Vanskelig/forvirrende forklaring...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg lagde EA accounten min på "mail nr1". Gamertagen min er "mail nr2" (de er forskjellige)

-Jeg registrerte første EA accounten min med mail nr1. Når jeg så Skate.reel ikke virket, lagde jeg en ny EA profil med mail nr2.

-Når jeg skulle linke Gamertaggen min til den nye EA profilen som brukte riktig mail (lik som xbox live) så dreit jeg meg ut og linket den til mail nr1 istedet (som er mailen til den første EA profilen)

-Det jeg da gjorde var og bytte mail nr2 til en mail som jeg ikke lengre bruker, og byttet mail 1, med den som var mail 2... hvsi noen skjønner, så byttet jeg bare mail.

 

Nå sitter jeg på Skate.reel og lurer på om det virket..... hmm

 

Enkel versjon av forklaring...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Går det ann og bytte EA profil mailen senere? Er dette jeg har gjort, og jeg sitter innlogget på Skate.reel nå, men ser ikke videoen min... skal se om jeg ikke får laget ny video i morgen og lastet opp, for å se om det virker.

 

 

Uansett så skal jeg få fiksa dette, og jeg skal laste ned alle filmene mine fra skate.reel websiden til PC'en min, legge alle opp på youtube, for så og legge de inn i forumet med [youtube tags :p

 

EDIT: Commentene jeg prøver og skrive til folk på Skate.reel kommer ikke opp! *sjokk igrunn* :roll:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
håper du får fiksa det! send mail til support ellerno

be dem slette accountene dine så lager du en ny en ellerno :)

Jaja, skal gjøre det hvis det ikke virker slik som det er nå. Må til en venn for å spille da, siden min xbox er til rep.

Men skal se om jeg får lastet opp en film i morgen :)

 

Legg inn "guiden" din i førstepost da, så kanskje noen fler skjønner noe av det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...