Gå til innhold

skate. video og bilde tråden


scribbleh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker tweakinga di når du lander skeivt! Full kontroll!

 

Edit: Noen som har en link til en video som viser hvordan man gjør:

"Nollie 360 flip and Hubba bank" proquesten? Tro meg har du tatt den vet du hvilken jeg snakker om. Får det ikke til uansett hvor jeg gjør 360 flipen min og hvor jeg lander/satser fra...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Rookie_NO:

Kjør bare rett fram fra der du starter, sving litt til høyre, ikke ha for stor fart, sett trikset og land på ledgen/hubbaen. (om jeg ikke husker feil)

 

Zynilum:

Hold inne begge grab knappene og trykk inn bremseknappen.

9626123[/snapback]

Hehe tro meg jeg klarer både en 360 flip og skjønner hvor Hubba'en er det er bare at når jeg gjør det så får jeg aldri begge grønne.

 

Hele greia minner meg litt om der du skal manual'e ned en ledge hvor du skal flippe inn og ut. Hver gang jeg hadde manuala hele veien flippa jeg ut FØR jeg datt ned fra ledgen, noe som førte til at "manual the ledge" ble rødt. Når jeg da prøvde å lande og poppa flippen med en gang gikk det. Noe sier meg at det er noe lignende her...

Lenke til kommentar
Videoen på starten av skate  :!: utrolig kreativt  :!:

9626904[/snapback]

 

Syntes også den var genial.. Digger dette spillet men det skjedde en bug, Jeg hold på å prøve å lande en Rocket Air, midt i hoppet så hakket det litt og da jeg landet så kom at jeg hadde fått all tricks in trickbook achievementen og da jeg trykka B hadde jeg plutselig 900 i gamescore.. jeg hadde fått online achievements uten å spille online.. hmm Rart menmen..

 

Vis dere vil spille online add meg :D

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoen på starten av skate  :!: utrolig kreativt  :!:

9626904[/snapback]

 

Syntes også den var genial.. Digger dette spillet men det skjedde en bug, Jeg hold på å prøve å lande en Rocket Air, midt i hoppet så hakket det litt og da jeg landet så kom at jeg hadde fått all tricks in trickbook achievementen og da jeg trykka B hadde jeg plutselig 900 i gamescore.. jeg hadde fått online achievements uten å spille online.. hmm Rart menmen..

 

Vis dere vil spille online add meg :D

 

 

:thumbup:

9627015[/snapback]

 

Jeg har fått alle 43/44 achievments'ene, uten å spille online.. bug eller pro?

Jeg har bare silver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...