PetePistola Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 En kar på forumet på siden til skate som klarte og komme seg ut av gjære på demoen. Virker ikke så veldig vanskelig. Sjekk ut tråen her. Guide på YouTube Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Må testes imorgen Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 har skata utenfor i et par timer nå. Så sinnsykt fett. Du kan komme deg sinnsykt langt vekk fra community center hvis du er heldig. Kan klikke veldig lett og. Men du finner så vanvittig mange kule spots rundt omkring. Gjorde nettop 360 flip ned den største trappa ever. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Skal testes om ikke lenge! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har prøvd det og fått det til, men jeg sliter med at spillet henger seg opp og jeg må restarte boksen. Finnes det noen "trygg" vei å ta eller er det helt tilfeldig? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 lol, det der skal testes i dag ja Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det var ganske enkelt, til og med en glitch som jeg gidder å prøve. Men det henger seg av og til opp hos meg også, spesielt når jeg kjører ned bakkene oppe i boligfeltet. Datt i tillegg ned i et bunnløst hull bortenfor sjukehuset og endte høyt oppe i himmelen. Jeg gleder meg til å få prøvd dette på ordentlig. Suburbs er jo faktisk bare suburbs, ikke som i THP8 at det er backyards med masse pipes og pools. Her er det bare lange gater med hus og tilsynelatendes ingenting å skate på. Artig å bare skate seg en tur. Fikk også sansen for et gap nede med emergencyen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Bra og se at dere får det til, da er det håp for meg og Endret 17. september 2007 av gas Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Digg! Men jeg kan ikke spille på hverdagen jeg.... J***** dritt.. Men da kjøper jeg hele spillet på torsdag så får jeg litt moro med Achievements og.. Får vel prøve å smugspille litt, mens folka er på jobb Endret 17. september 2007 av Sgt_Andrew_NOR Lenke til kommentar
fleiniz Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Digg! Men jeg kan ikke spille på hverdagen jeg.... J***** dritt.. Men da kjøper jeg hele spillet på torsdag så får jeg litt moro med Achievements og.. Får vel prøve å smugspille litt, mens folka er på jobb 9511892[/snapback] Kommer spillet i butikkene på torsdagen?? 20.09?? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Spillet kommer ikke før 27.09.07. http://www.tothegame.com/game.asp?id=5951 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Artig ved sykehuset, fant en drop på 8.3 meter. Hadde selvfølgelig ingen mulighet til å lande, så resultatet ble tre brukne ben. Stilig! Endret 17. september 2007 av Atald Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Dumme haxx... klarer den ikke, faller bare nedover uendelig Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hehe, sleit litt med den jeg også, er bare å passe på å ikke treffe gjerdet når du oller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Klarte det lett på første forsøk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 fikk det til her og men det klika ganske raskt, så fikk ikkje spilt stort på den andre siden av gjærdet^^ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvor burde man dra på den andre siden? Sjukehuset var rimelig stilig, men begynner å bli litt lei av det. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 klikker det ikkje hos dere? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Etter en frustrerende runde med leting på EA sine sider (makan til uoversiktlig drit) fant jeg dette: QuestionHow do I link my Gamertag to my EA account? Answer In order to link your Gamertag to your EA account you will first need to ensure that the e-mail address is the same for both your Gamertag and the ea.com account with which you would like to link it. After you have confirmed that the e-mail address is the same for both, you will then link the Gamertag to your EA account. * The process of linking your Gamertag to your EA account can be found here. Trykka meg så inn på den nederste linken der, skrev inn Gamertagen min, og neimen kom det ikke en email dettende ned i innboksen 2 sek senere.Fulgte etter det som sto i Emailen og litt senere fikk jeg enda en mail: Welcome Lakuspakus1! Your Xbox Live Gamertag Lakuspakus is now linked to this EA Account Lakuspakus1. Grunnen til at profilen min på EA.com heter Lakuspakus1 og ikke bare Lakuspakus, er at jeg har to profiler på to forskjellige mails. Lakuspakus er registrert på en annen mail, og Lakuspakus1 er registrert på samme mail som Xvbox Live Gamertagen min. Så var det bare å se om det virker da.. 9344475[/snapback] Jeg gjorde akkurat det som sto der, men jeg har ingen EA-spill, funker ikke demoen som et EA-spill da? Endret 17. september 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 klikker det ikkje hos dere? 9513174[/snapback] Jo, har prøvd å komme til toppen av seweren, men det klikker før jeg kommer til toppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå