Gå til innhold

skate. video og bilde tråden


scribbleh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
ikke for og spamme/være irriterende men er det ikke bedre og bare dra ut og skate?

9646688[/snapback]

 

 

Og ende opp i en kiste? :!:

 

Seriøst? Spill som Skate og gta, er populære nettopp for friheten. Og ja, jeg kjøper gta, for mange grunner såklart, og en av grunnene er at jeg mest sannsynelig kan hoppe ut fra Empire state building i New york.

 

 

Hadde jeg gjort dette i virkeligheten, hadde jeg vært død. Men på spillet kan man nyte slike hopp, forså og overleve/komme tilbake til sykehus eller noe, og fortsette.

 

 

 

Skal love deg at jeg har mange halsbrekkende stunt i gata på skate ja. Er nok endel biler som får seg et sjokk når jeg flyr inn i front ruta på dem. :!:

Lenke til kommentar
360 dobbel kickflip hippeflip:

 

http://skate.share.ea.com/profiles/3048/posts/318098.aspx

 

Syntes den var litt stilig. Er sykt morsomt å drive med hippieflips.

9644597[/snapback]

Den var feet :D Hvor i byen er spoten ? Sett flere som tar hippieflip under den railen, og vil teste den selv!

9644929[/snapback]

 

Det er på skolen. Er en parkeringsplass i det ene hjørne, du ser det men den gang du kommer ditt.

 

Har forresten klart hippieflip på en annen rail også, helt nederst i old town. Der var du må gjøre challenge for han svensken med hatten. Men det er så høyt, så klarer ikke lande på andre siden.

Endret av DaDon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jeg får ikke linka kontoen min til gamertaggen?

 

 

Har laget konto greie på spillet, med navn. og har laget ea konto med samme email som gamertaggen har. Og prøver og gå på persona, forså og skrive gamertaggen, men det går ikke ? Det står bare at det er godkjent, men det funker ikke :(

 

 

Noen som kan hjelpe meg?? Har lastet opp videoer med den brukeren, men finner de ikke.

 

 

EDIT: når jeg har skrivd inn gamertaggen min, så får jeg denne meldinga:

 

A confirmation e-mail has been sent to the address used to register the Gamertag.

 

 

Men har ikke fått noen mail? Sett i søppelkurva, ingenting der.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
ikke for og spamme/være irriterende men er det ikke bedre og bare dra ut og skate?

9646688[/snapback]

 

 

Og ende opp i en kiste? :!:

 

Seriøst? Spill som Skate og gta, er populære nettopp for friheten. Og ja, jeg kjøper gta, for mange grunner såklart, og en av grunnene er at jeg mest sannsynelig kan hoppe ut fra Empire state building i New york.

 

 

Hadde jeg gjort dette i virkeligheten, hadde jeg vært død. Men på spillet kan man nyte slike hopp, forså og overleve/komme tilbake til sykehus eller noe, og fortsette.

 

 

 

Skal love deg at jeg har mange halsbrekkende stunt i gata på skate ja. Er nok endel biler som får seg et sjokk når jeg flyr inn i front ruta på dem. :!:

9647216[/snapback]

ender mest sannsynlig ikke opp i kiste men skating på ekte er faktisk ikke så vanskelig når man får teken på det.. om du stikker ned på en lokal rampe en gang hver dag i noen uker så kjønner du hva jeg mener...

 

uansett hva du sier så er det gøyere og gjøre stunt på ekte enn i en animert hverden

(grafikken er MYEE bedre også føler det liksom litt "ektere" ut, man kan liksom kjenne vinden igjennom håret og når man faller kjenner man faktisk smerten:p)

Lenke til kommentar
Jeg får ikke linka kontoen min til gamertaggen?

 

 

Har laget konto greie på spillet, med navn. og har laget ea konto med samme email som gamertaggen har. Og prøver og gå på persona, forså og skrive gamertaggen, men det går ikke ? Det står bare at det er godkjent, men det funker ikke :(

 

 

Noen som kan hjelpe meg?? Har lastet opp videoer med den brukeren, men finner de ikke.

 

 

EDIT: når jeg har skrivd inn gamertaggen min, så får jeg denne meldinga:

 

A confirmation e-mail has been sent to the address used to register the Gamertag.

 

 

 

 

Men har ikke fått noen mail? Sett i søppelkurva, ingenting der.

9649512[/snapback]

Har samma problem

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
ikke for og spamme/være irriterende men er det ikke bedre og bare dra ut og skate?

9646688[/snapback]

 

 

Og ende opp i en kiste? :!:

 

Seriøst? Spill som Skate og gta, er populære nettopp for friheten. Og ja, jeg kjøper gta, for mange grunner såklart, og en av grunnene er at jeg mest sannsynelig kan hoppe ut fra Empire state building i New york.

 

 

Hadde jeg gjort dette i virkeligheten, hadde jeg vært død. Men på spillet kan man nyte slike hopp, forså og overleve/komme tilbake til sykehus eller noe, og fortsette.

 

 

 

Skal love deg at jeg har mange halsbrekkende stunt i gata på skate ja. Er nok endel biler som får seg et sjokk når jeg flyr inn i front ruta på dem. :!:

9647216[/snapback]

ender mest sannsynlig ikke opp i kiste men skating på ekte er faktisk ikke så vanskelig når man får teken på det.. om du stikker ned på en lokal rampe en gang hver dag i noen uker så kjønner du hva jeg mener...

 

uansett hva du sier så er det gøyere og gjøre stunt på ekte enn i en animert hverden

(grafikken er MYEE bedre også føler det liksom litt "ektere" ut, man kan liksom kjenne vinden igjennom håret og når man faller kjenner man faktisk smerten:p)

9650371[/snapback]

 

Ender ikke opp i en kiste visst man er liten og veier 30 kg. Er man derimot høy og tyngre, så skal jeg love deg man tåler dårlig og dette av et brett i 90.

 

 

 

Lite minus med å "kjenne smerte", man kan faktisk få varige men på denne lille aktiviteten. :p

Lenke til kommentar
ikke for og spamme/være irriterende men er det ikke bedre og bare dra ut og skate?

9646688[/snapback]

 

 

Og ende opp i en kiste? :!:

 

Seriøst? Spill som Skate og gta, er populære nettopp for friheten. Og ja, jeg kjøper gta, for mange grunner såklart, og en av grunnene er at jeg mest sannsynelig kan hoppe ut fra Empire state building i New york.

 

 

Hadde jeg gjort dette i virkeligheten, hadde jeg vært død. Men på spillet kan man nyte slike hopp, forså og overleve/komme tilbake til sykehus eller noe, og fortsette.

 

 

 

Skal love deg at jeg har mange halsbrekkende stunt i gata på skate ja. Er nok endel biler som får seg et sjokk når jeg flyr inn i front ruta på dem. :!:

9647216[/snapback]

ender mest sannsynlig ikke opp i kiste men skating på ekte er faktisk ikke så vanskelig når man får teken på det.. om du stikker ned på en lokal rampe en gang hver dag i noen uker så kjønner du hva jeg mener...

 

uansett hva du sier så er det gøyere og gjøre stunt på ekte enn i en animert hverden

(grafikken er MYEE bedre også føler det liksom litt "ektere" ut, man kan liksom kjenne vinden igjennom håret og når man faller kjenner man faktisk smerten:p)

9650371[/snapback]

 

Ender ikke opp i en kiste visst man er liten og veier 30 kg. Er man derimot høy og tyngre, så skal jeg love deg man tåler dårlig og dette av et brett i 90.

 

 

 

Lite minus med å "kjenne smerte", man kan faktisk få varige men på denne lille aktiviteten. :p

9650709[/snapback]

hvorfor skulle man dette av ett brett i 90?

 

 

vet man får veldig god følelse av og sette ett triks for første gang i skate men jeg kan skrive under på att man får bedre følelse inni seg av og gjøre det på ekte..

 

 

varige men? man kan få varige men av og sitte inne og spille hele dagen og. (ikke bra for ryggen, skuldrene, øynene, ræva osv.

 

 

 

Forsvarer bare ekte skating... PEACE!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
ikke for og spamme/være irriterende men er det ikke bedre og bare dra ut og skate?

9646688[/snapback]

 

 

Og ende opp i en kiste? :!:

 

Seriøst? Spill som Skate og gta, er populære nettopp for friheten. Og ja, jeg kjøper gta, for mange grunner såklart, og en av grunnene er at jeg mest sannsynelig kan hoppe ut fra Empire state building i New york.

 

 

Hadde jeg gjort dette i virkeligheten, hadde jeg vært død. Men på spillet kan man nyte slike hopp, forså og overleve/komme tilbake til sykehus eller noe, og fortsette.

 

 

 

Skal love deg at jeg har mange halsbrekkende stunt i gata på skate ja. Er nok endel biler som får seg et sjokk når jeg flyr inn i front ruta på dem. :!:

9647216[/snapback]

ender mest sannsynlig ikke opp i kiste men skating på ekte er faktisk ikke så vanskelig når man får teken på det.. om du stikker ned på en lokal rampe en gang hver dag i noen uker så kjønner du hva jeg mener...

 

uansett hva du sier så er det gøyere og gjøre stunt på ekte enn i en animert hverden

(grafikken er MYEE bedre også føler det liksom litt "ektere" ut, man kan liksom kjenne vinden igjennom håret og når man faller kjenner man faktisk smerten:p)

9650371[/snapback]

 

Ender ikke opp i en kiste visst man er liten og veier 30 kg. Er man derimot høy og tyngre, så skal jeg love deg man tåler dårlig og dette av et brett i 90.

 

 

 

Lite minus med å "kjenne smerte", man kan faktisk få varige men på denne lille aktiviteten. :p

9650709[/snapback]

hvorfor skulle man dette av ett brett i 90?

 

 

vet man får veldig god følelse av og sette ett triks for første gang i skate men jeg kan skrive under på att man får bedre følelse inni seg av og gjøre det på ekte..

 

 

varige men? man kan få varige men av og sitte inne og spille hele dagen og. (ikke bra for ryggen, skuldrene, øynene, ræva osv.

 

 

 

Forsvarer bare ekte skating... PEACE!

9651224[/snapback]

 

 

:!: varige men som å brekke nakke, skuldrer, tær, hodet, kjøre i et skilt som står på kanten og få fjeset sitt delt i to som et kakestykke.

 

Ehm, ende opp som rullestolkjører osv.

 

 

varige men? man kan få varige men av og sitte inne og spille hele dagen og. (ikke bra for ryggen, skuldrene, øynene, ræva osv.

 

En liten time derimot.

 

Står til og med helse greie i brosjyrene da :p

Lenke til kommentar

En liten time derimot.

 

Står til og med helse greie i brosjyrene da :p

9651271[/snapback]

har skatet i ca. 7 år nå, eneste jeg har knokket er høyrebenet mitt, halebenet mitt og høyrearmen, har fått begge armene ut av ledd, samt 2 hjernerystelser.

ja det kan være risky om man ikke bruker beskyttelser men syns likevel det er mer givende enn og sitte inne og spille..

 

 

man skal være sinnsykt fjern for og klare og "kjøre i et skilt som står på kanten og få fjeset sitt delt i to som et kakestykke" :p . , kjenner ingen som har knokket nakken heller...

 

seriøst, det finnes en million unskyldninger til og spille skate istefor og skate som er bedre enn at man rett og slett er redd for og skade seg/"ende opp i en kiste"

Endret av 2r3fo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

ELLER at i skate kan man gjøre ting som man ikke kan gjøre i virkeligheten, MED mindre man har et dødsønske, som og kjøre rett i en bil, forså og fly 5 meter bak bilen. :!:

Lenke til kommentar

Haha, feeet: http://skate.share.ea.com/profiles/2101/posts/281690.aspx

 

Sikkert mange som skater og spiller Skate også, bare ikke akkurat samtidig. Du kan jo si akkurat det samme om alle sportsspill, hvorfor ikke bare gå ut å spille fotball, basket, osv.

 

Neste gang jeg har tenkt til å spille Manhunt så skal jeg ta rådet ditt.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Haha, feeet: http://skate.share.ea.com/profiles/2101/posts/281690.aspx

 

Sikkert mange som skater og spiller Skate også, bare ikke akkurat samtidig. Du kan jo si akkurat det samme om alle sportsspill, hvorfor ikke bare gå ut å spille fotball, basket, osv.

 

Neste gang jeg har tenkt til å spille Manhunt så skal jeg ta rådet ditt.

9651616[/snapback]

 

 

Hahaha :!:

9651650[/snapback]

 

 

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...