Gå til innhold

logitech G7, ikke til salgs lenger ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei,

Skulle gjerne hatt tak i en g7(hels den gaming versionen), er det virkelig ingensteds i norge jeg kan kjøpe den ? Kommer det en ny trådløs G-mus fra logiteh ?

9341105[/snapback]

Trur ikke den finnes noen andre plasser enn på ebay. Jeg kjøpte den aller siste i Tromsø hos datakjeden. Du bør sjekke dine lokale elektro-levrandører.

Lenke til kommentar
hei,

Skulle gjerne hatt tak i en g7(hels den gaming versionen), er det virkelig ingensteds i norge jeg kan kjøpe den ? Kommer det en ny trådløs G-mus fra logiteh ?

9341105[/snapback]

Trur ikke den finnes noen andre plasser enn på ebay. Jeg kjøpte den aller siste i Tromsø hos datakjeden. Du bør sjekke dine lokale elektro-levrandører.

9349332[/snapback]

What he said.. Sjekk spaceworld elns.. De kan eventuelt ha en siste G7 til rockethigh prices :) xD

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat samme problem med G5 etter at min gikk til helvete i møte med et colaglass. Fant nesten bare nye versjoner av G5 som jeg ikke var interessert i, men sporet endelig ned en "original" G5 på Digital Impuls eller Datakjeden i Oslo, jeg husker ikke hvilken.

Lenke til kommentar

G7 var ikke mye å skryte av som robust.. et lite 20cm fall ned til parketten slo ut den ene jeg hadde.. derfor kjøpte jeg ny Carbon edition :D Men G5 2007 fungerer stadig etter mange harde slag og faktisk et lite møte med en "liten" skvett fanta.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...