FaintedGhost Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har et par hissig fete screenshots av BF1942 som jeg hadde vært keen på å ha som bakgrunnsbilde, men hvordan kan jeg gjøre dette? dette er TGA filer. noen som har gjort eller vet hvordan jeg kan få dette til? takker for all respons Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Last ned et screenshot program. Som for eksemplel dette. Når det programmet kjører i bakgrunnen er det bare å trykke Print Screen, så lagrer programmet et screenshot i jpg format. Så er det bare å ta så mye screenshots du vil! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Du åpner bildet i f.eks ACDsee, og velger "bruk som skrivebordsbakgrunn" eller noe Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Du åpner bildet i f.eks ACDsee, og velger "bruk som skrivebordsbakgrunn" eller noe Tror problemet var filtypen da... ikke at han ikke fikk det til å bli wallpaper. Men tror du kødda litt og Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Tror problemet var filtypen da... ikke at han ikke fikk det til å bli wallpaper.Men tror du kødda litt og hmm... Jeg har et par hissig fete screenshots av BF1942 som jeg hadde vært keen på å ha som bakgrunnsbilde, men hvordan kan jeg gjøre dette? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 dette er TGA filer. noen som har gjort eller vet hvordan jeg kan få dette til? Konverter dem til et mer passende format. F.eks med Paint Shop Pro elns. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hva med å bruke fraps? Med dette kan du måle fps, ta snaphots (som blir lagret som .bmp) og ta opp når du spiller (blir lagret som .mpg) Lenke til kommentar
KAS Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Du åpner bildet i f.eks ACDsee, og velger "bruk som skrivebordsbakgrunn" eller noe Tror problemet var filtypen da... ikke at han ikke fikk det til å bli wallpaper. Men tror du kødda litt og acdsee har ingen problemer med å konvertere tga-->bmp og sette det som bakgrunnsbilde.. (testa nettopp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå