Tor Haakon Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har byttet cd spiller (ifra JVC KD-SH701) til Alpine CDA-9855R. Strålende fornøyd med spilleren til nå. Har sett på hjemmesiden til Alpine, og funnet en USB-enhet som kan kobles til spilleren via Ai-net. Dessverre er Alpine ganske så sparsomme med info. Har sett litt rundt på nettet, og kan ikke si den har fått noe god kritikk. Leste dette på ett Engelsk forum, og posten var ifra års skiftet. Kom tilfeldigvis over en oppdatering til nettopp denne enheten (sluppet 19.06.07). Link (vet det er Amerikansk side, men det burde fungere for det? Rart ikke oppdaterings linken er på Europeiske sider ) Spørsmålet er om noen har denne enheten og kan komme med sine erfaringer? Veldig vanskelig å få tak i denne i Norge, Eltek er den eneste butikken jeg vet om som har denne USB enheten i hyllene (om noen skulle lure på det). Står generelt lite om den på Norske nettsider også. Skulle nesten tro den ikke var lansert i Norge. Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg har ikke erfaringer med akkurat den, men hadde den iPod-boksen koblet til, og det funket utmerket =) Har btw 9855r jeg og. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Må du starte avspillingen helt ifra starten etter at du slår på spilleren (med iPOD boksen)? Eller har den ett minne, å husker hvor du var sist? Leste at dette var ett av problemene, samt at den var utrolig treg (snakker da om USB boksen). Håper bare at oppdateringen hjelper, for nå er den bestilt Endret 23. august 2007 av Tor Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå