Gå til innhold

Utrolig irriterende..


Anbefalte innlegg

:grumpy:

Det skjer kun når jeg spiller warcraft 3.. Spiller kun i nettverk..

 

Flere ganger opplever jeg at datan bare skrur seg rett av og begynner oppstart på nytt mens jeg spiller Warcraft 3. Dette er utrolig irriterende hvis man spiller på små lan's der alle er med på spillet.. Man må da sitte og ventventvente til de andre er ferdig, eller at de av barmhjertighet starter et nytt spill.

 

Pc'n rebooter uten forvarsel, det kan skje i begynnelsen av et spill, likesom i sluttfasen..

 

Jeg har allt av de nyeste og officiele driverne til hele systemet mitt.. Det har alltid vært sånn..

Hadde en kompis som hadde nøyaktig samme problem, med omtrent samme hovedkort og amd prosessor..

 

Er det noen som har forslag til hva det kan være, og hva som kan fikses på????

 

Venter ivrig på respons..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du win 2000/xp?

 

Har du satt inn automatisk reboot ved feilmelding i system?

 

Om dette høres kjent up, så tør jeg banne på at det er for dristige grafiske instillinger du kjører i forhold til skjermkortet.

 

Så hvilket skjermkort har du? Kan være at prosessoren blir for varm også? mange muligheter uten å få litt info.

Lenke til kommentar

Jeg har et geforce3 ti 200 Har ikke hadd problemer med høy prosessor temp. ligger rundt 50 grader Spillet flyter fint uten å hakke i det hele tatt, alt virker ok, helt til.. (simulert lyd av en pc som rebooter)

 

har etter hvert gitt opp å spille Warcraft 3, tragisk.. Har ingen andre problemer med pc'n som virker helt topp..

 

Skal prøve det som dere begge foreslo.. :yes:

 

Kjører selfølgeli windows xp pro sp 1 norsk (vet alt det der med teite oversettelser)

 

takk får noen raske svar..

 

Fin illustrasjon Sortlandsværing..!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...