ZoLaMont Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det skjer kun når jeg spiller warcraft 3.. Spiller kun i nettverk.. Flere ganger opplever jeg at datan bare skrur seg rett av og begynner oppstart på nytt mens jeg spiller Warcraft 3. Dette er utrolig irriterende hvis man spiller på små lan's der alle er med på spillet.. Man må da sitte og ventventvente til de andre er ferdig, eller at de av barmhjertighet starter et nytt spill. Pc'n rebooter uten forvarsel, det kan skje i begynnelsen av et spill, likesom i sluttfasen.. Jeg har allt av de nyeste og officiele driverne til hele systemet mitt.. Det har alltid vært sånn.. Hadde en kompis som hadde nøyaktig samme problem, med omtrent samme hovedkort og amd prosessor.. Er det noen som har forslag til hva det kan være, og hva som kan fikses på???? Venter ivrig på respons.. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 "Den som venter, venter ikke forgjeves". Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Du er flink til og irritere.. muahaha er vel et litt beskrivende nick.. Venter fortsatt.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har du win 2000/xp? Har du satt inn automatisk reboot ved feilmelding i system? Om dette høres kjent up, så tør jeg banne på at det er for dristige grafiske instillinger du kjører i forhold til skjermkortet. Så hvilket skjermkort har du? Kan være at prosessoren blir for varm også? mange muligheter uten å få litt info. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Velkommen hadselværing! Men til saken så kan du prøve å skru av denne her: Ellers så er jeg enig med deg om uttalelsen om "muahahaha" Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har et geforce3 ti 200 Har ikke hadd problemer med høy prosessor temp. ligger rundt 50 grader Spillet flyter fint uten å hakke i det hele tatt, alt virker ok, helt til.. (simulert lyd av en pc som rebooter) har etter hvert gitt opp å spille Warcraft 3, tragisk.. Har ingen andre problemer med pc'n som virker helt topp.. Skal prøve det som dere begge foreslo.. Kjører selfølgeli windows xp pro sp 1 norsk (vet alt det der med teite oversettelser) takk får noen raske svar.. Fin illustrasjon Sortlandsværing..!! Lenke til kommentar
cpy Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Re-installer spillet kanskje, det kan funke. :o Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 har nok reinnstalert det ja.. Fjernet alt av nøkler i registeret. men det virker som dette bare skjer når jeg spiller nettverk... (kan komme av at jeg aldri spiller alene) gidder ikke å teste nå klokka 4 på natta.. Men ellers takk for tipset.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ZoLa: ja, det va j****g irriterandes da vi satt hos han Baard å NESTN hadde klart ut det STOORE tower-defenset, å maskina di låste sæg! Du får ALDRI host mer!! 8) Nei, æg veit ikkje ka som feila Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 kjører du noe antivirus har hørt at den nyeste til norton har det med å ødelegge. det står i en eller annen tråd her, søk og du skal finne, jeg gidder ikke gjøre det selv. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Søk på warcraft forumer der står det nok mye. Og på produsentens side står det nok litt Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Gå inn i BIOS og sjekk om det står at den skal restarte når den når en temperatur..... Jeg et problem der før selv om maskina ikke var så varm..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Til B|Real: Hva ER det dyret i bakgrunnen og avataren din? Den er jo ganske søt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Til B|Real: Hva ER det dyret i bakgrunnen og avataren din? Den er jo ganske søt. www.b-real.net Lenke til kommentar
Laffe_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 har du installert nyeste via4in1 drivere? Jeg hadde samme problem med min pc. Men den brukte å restarte dersom jeg var på internett... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ZoLaMont Har du sett etter om det er kommet noen oppdateringer til spillet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå