Petter9986 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 http://www.youtube.com/watch?v=JPhKDtDdUME Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ikke så verst den redninga etter to minutter. Den som går i replay i over et minutt! Hvordan går det med fotballkarrieren din nå da? Fin video. Lenke til kommentar
Petter9986 Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Ikke så verst den redninga etter to minutter. Den som går i replay i over et minutt! Hvordan går det med fotballkarrieren din nå da? Fin video. 9340933[/snapback] hehe. takk! Joa, sleit med tilitt i år på 3 divisjons nivå for Konnerud, fikk vel 4 treningskamper der. har en avis artikell fra en av kampene jeg spilte, som du kan se hvis du vil http://dt.no/article/20070314/SPORT/103140304 så nå har jeg bytta til Fossum, pga at jeg trenger spille tid på et høyere nivå enn 5 divisjon ( B-laget til Konnerud), hvis jeg skal komme meg noen vei. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Okei, hvor gammel er du da? Ikke et dumt valg.. 5. divisjon er vel ikke så morsomt akkurat. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fin video, men grunnet min lille respekt for janteloven; hvorfor bruker du "Simply the best" som musikk på videoen? Du ser ut til å være rimelig god for alderen, men "the best" er litt å ta i føler jeg. Skyt meg gjerne hvis du er den beste på din alder i Norge! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvorfor sleit du med spilletid i 3. div? Du ser da mer enn god nok det nivået. Eller hadde Konnerud en superduper keeper på 33 år som de heller vil satse på istedenfor på en 20-åring. Mulig jeg tar feil nå, men det var hvertfall det jeg leste på kommentarene under videoen din. Stå på! Lenke til kommentar
Petter9986 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Fin video, men grunnet min lille respekt for janteloven; hvorfor bruker du "Simply the best" som musikk på videoen? Du ser ut til å være rimelig god for alderen, men "the best" er litt å ta i føler jeg. Skyt meg gjerne hvis du er den beste på din alder i Norge! 9345488[/snapback] var ikke jeg som redigerte video`en, var han som filma som har gjort det! Personlig ville jeg ikke brukt den sangen! Man kan alltid bli bedre! Så "the best" blir som du sier, litt å ta i Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ok, da forstår jeg det bedre Lenke til kommentar
Petter9986 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Hvorfor sleit du med spilletid i 3. div? Du ser da mer enn god nok det nivået. Eller hadde Konnerud en superduper keeper på 33 år som de heller vil satse på istedenfor på en 20-åring. Mulig jeg tar feil nå, men det var hvertfall det jeg leste på kommentarene under videoen din. Stå på! 9345610[/snapback] Stemmer at jeg er 20 år. Han andre keepern er 24 år, og jeg vil at han er en god keeper (ryktet sier at han er buskeruds beste 3 div keeper) Jeg har prøvd i hele denne vårsesongen å vise at jeg er verdig en sjanse i mål for Konneruds 3 div lag. Og jeg følte at jeg overbeviste, men trenern var ikke noe fan av meg. jeg begynte å mistenke at jeg var bedre uten at jeg fikk sjansen, så jeg førte opp en logg, i løpet av en periode for å se om det stemte. av 6 treninger med Banespill (kortbane, lang kortbane 11 mot 11, osv.) og 2 B-kamper ( 5 div) for meg og 2 A-kamper (3 div) for han andre keepern. Loggen ble ført I perioden 25 mai til 11 juni. Jeg vant 5 av 6 banespillene, pluss at jeg spilte 2 B-kamper hvor det ble 1 baklengsmål. A-laget tapte begge sine kamper og slapp inn 6 mål. Toltalt med baklengs i løpet av 6 treninger + 2 kamper hver = Jeg slapp inn: 20 mål / Han andre slapp inn 49 mål Fikk jeg starte neste kamp som var 11 juni? NEI OG da mener jeg at trenern rett og slett har noe i mot meg. og da er det vanskelig og fortsette i den klubben. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor sleit du med spilletid i 3. div? Du ser da mer enn god nok det nivået. Eller hadde Konnerud en superduper keeper på 33 år som de heller vil satse på istedenfor på en 20-åring. Mulig jeg tar feil nå, men det var hvertfall det jeg leste på kommentarene under videoen din. Stå på! 9345610[/snapback] Stemmer at jeg er 20 år. Han andre keepern er 24 år, og jeg vil at han er en god keeper (ryktet sier at han er buskeruds beste 3 div keeper) Jeg har prøvd i hele denne vårsesongen å vise at jeg er verdig en sjanse i mål for Konneruds 3 div lag. Og jeg følte at jeg overbeviste, men trenern var ikke noe fan av meg. jeg begynte å mistenke at jeg var bedre uten at jeg fikk sjansen, så jeg førte opp en logg, i løpet av en periode for å se om det stemte. av 6 treninger med Banespill (kortbane, lang kortbane 11 mot 11, osv.) og 2 B-kamper ( 5 div) for meg og 2 A-kamper (3 div) for han andre keepern. Loggen ble ført I perioden 25 mai til 11 juni. Jeg vant 5 av 6 banespillene, pluss at jeg spilte 2 B-kamper hvor det ble 1 baklengsmål. A-laget tapte begge sine kamper og slapp inn 6 mål. Toltalt med baklengs i løpet av 6 treninger + 2 kamper hver = Jeg slapp inn: 20 mål / Han andre slapp inn 49 mål Fikk jeg starte neste kamp som var 11 juni? NEI OG da mener jeg at trenern rett og slett har noe i mot meg. og da er det vanskelig og fortsette i den klubben. 9347078[/snapback] Okey, skjønner. Du kan jo sikkert prøve å ta det opp med daglig leder eller styret i Konnerud. Men nå har du jo skiftet klubb og trives kanskje best med det? Lenke til kommentar
Petter9986 Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor sleit du med spilletid i 3. div? Du ser da mer enn god nok det nivået. Eller hadde Konnerud en superduper keeper på 33 år som de heller vil satse på istedenfor på en 20-åring. Mulig jeg tar feil nå, men det var hvertfall det jeg leste på kommentarene under videoen din. Stå på! 9345610[/snapback] Stemmer at jeg er 20 år. Han andre keepern er 24 år, og jeg vil at han er en god keeper (ryktet sier at han er buskeruds beste 3 div keeper) Jeg har prøvd i hele denne vårsesongen å vise at jeg er verdig en sjanse i mål for Konneruds 3 div lag. Og jeg følte at jeg overbeviste, men trenern var ikke noe fan av meg. jeg begynte å mistenke at jeg var bedre uten at jeg fikk sjansen, så jeg førte opp en logg, i løpet av en periode for å se om det stemte. av 6 treninger med Banespill (kortbane, lang kortbane 11 mot 11, osv.) og 2 B-kamper ( 5 div) for meg og 2 A-kamper (3 div) for han andre keepern. Loggen ble ført I perioden 25 mai til 11 juni. Jeg vant 5 av 6 banespillene, pluss at jeg spilte 2 B-kamper hvor det ble 1 baklengsmål. A-laget tapte begge sine kamper og slapp inn 6 mål. Toltalt med baklengs i løpet av 6 treninger + 2 kamper hver = Jeg slapp inn: 20 mål / Han andre slapp inn 49 mål Fikk jeg starte neste kamp som var 11 juni? NEI OG da mener jeg at trenern rett og slett har noe i mot meg. og da er det vanskelig og fortsette i den klubben. 9347078[/snapback] Okey, skjønner. Du kan jo sikkert prøve å ta det opp med daglig leder eller styret i Konnerud. Men nå har du jo skiftet klubb og trives kanskje best med det? 9350771[/snapback] jeg tok det opp med dem, men de sa at det var trenern valg og at de ikke kunne blande seg i det, men de var faktisk enig med meg at det var underlig at jeg ikke fikk sjansen! og det er jeg glad for! Men jeg er fornøyd med at jeg er her jeg er nå, jeg får spille og jeg blir godt tatt vare på så glad det løste seg Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Å trives er det aller viktigste når du spiller fotball, hvis du føler du har treneren mot deg må du enten ta en alvorsprat med treneren eller bytte klubb. Tror du gjorde et klokt valg Men hvorfor quote posten når den er rett over din? Det er forbanna irriterende! Trykk "hurtigsvar" eller "svar nå" nederst på siden, ikke trykk "svar" på den posten du svarer på. Umulig å få oversikt over tråden når alle quoter så unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå