Jotun Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Var innom Coop her om dagen og kom over "nyheten" fra Fun! Og i sedvanlig stil skal man gjette HVOR smaken kommer fra! (I dette tilfellet er hvertfall smaken som baken!!) Jaja tenkte eg, pleier ikke gire meg sånn opp med sånne ting, men tenkte at de kanskje hadde lagt ut noen hint på selve etikketten! Sånne skjulte tips om kor smaken på den nye Fun Light kom fra! Så eg kikket litt på etiketten! Nå synest eg Fun har dratt dette litt langt!! Se nærmere en gang til!! I SVARTE TENKTE EG og la fra meg den flasken inne på butikken! Nei, skal hvertfall ikke drikke en sånn drittsaft! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kan jeg bare si *HAHAHAHAHA* Noe av det beste på lenge! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hehehe genialt.. off-topic.. noen som vet hvilken smaker d er i discovery? Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 haha den ene smaken er ihvertfall anus, men den andre... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fun Discovery smaker ananas for de som lurer. Faktisk veldig god saft. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 men det pleier å være to smaker..? anus og ananas? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Anus og ananas er ihvertfall et fint ordrim. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Fun Discovery smaker anus for de som lurer. Faktisk veldig god saft. 9344182[/snapback] Sier du det? Litt ekkelt vel? Var den klumpete? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fun Discovery smaker ananas for de som lurer. Faktisk veldig god saft. 9344182[/snapback] word Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 fant en sånn flaske på ica :!: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 tror de har fikset litt på etiketten nå, stod ikke det på den jeg fant i butikken i går Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Skal ikke se bort ifra det! Eg sendte melding til forbrukerservicen, fikk til svar at de hadde blitt tipset om det før! Så de burde jo klare å rette det opp! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Så etter det når jeg var i butikken, de hadde dytta ordet sånn at det var s og kansje u'en å var borte på andre siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå