kosh Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Har kjøpt leilighet og skal flytte, for øyeblikket er der Internett igjennom Canal Digital, idag har jeg Internett igjennom NGT. Har behov for å kunne ha en webserver oppe for min egen hjemmeside og diverse annet. I CD sine vilkår står det "Internett-tjenesten via kabel skal ikke benyttes til å drive egne eller kommersielle servertjenester", noen som vet om CD klikker totalt over en liten uskyldig webserver? Bør jeg isåfall flytte NGT abb. til nye leiligheten fremfor å gå over til CD dersom det er et absolutt krav å kunne ha en webserver? Endret 22. august 2007 av kosh Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Personlig tror jeg dette bare juridisk skribleri i tilfelle du skulle ha noe ulovlig på serveren... Enklere å få tilgivelse enn tillatelse Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kjører liten web/mail server selv, og ikke hørt noe enda. Brukt CD i snart et år nå. Går sikkert helt bra med mindre du har veldig mye trafikk, eller driver med ulovlige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå