TanglewoodD Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Det begynner med at lynet slo ned og kompisen min sin Acer 17" LCD skjerm tok kvelden. Jeg tok den og skulle prøve å fikse den _ for han _ Nå sitter jeg her, med en litt eldre Acer skjerm, da jeg fikk fikset den. Jeg har mye lyst på en ny skjerm, men disse koster jo ingenting nå for tiden. Kompisen min er sånn type som er utrolig gavemild, utrolig snill og utrolig nok, litt for snill Hvor riktig er det av meg å beholde den ? Samvittigheten min sier jo at jeg må si det til han at den er fiksa! Er liksom 2500kr for en 22" LCD på Netshop.. Endret 22. august 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Lever den tilbake og heller spar til ny skjerm selv. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 siden det er en kompis regner jeg med at han kommer på besøk til deg før eller siden. noen får et forklaringsproblem når han står der og du sitter med en identisk skjerm til den du har sagt er ødelagt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Du sier noe ilpostino ... Fikk lønning på et par og 20laken, så tror jeg nesten kjøper meg en ny en. Får liksom det gamle stereoanlegget hans, for han skal ha seg nytt... Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg skjønner ikke helt hva sammenhengen med at Kompisen din er så gavmild og at du vurderer å ta skjermen fra han har med hverandre å gjøre? Dersom du har tilbydd han å prøve å fikse skjermen hans, og du klarte dette, er det vel helt naturlig å gi den tilbake? *forvirra* Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) I mine øyne ville ikke du vært mye kompis om du hadde gjort det mot meg. Endret 23. august 2007 av Sirhaavard Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvis han gir deg stereoanlegget sitt mener jeg det er på sin rette plass at du begyner å stjele ting fra han.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Var det jeg tenkte. kompiser av meg igjen sa at jeg ikke burde si noe osv.. Jeg ringte og sa at han fikk en "gave" som var svart og var 17" og fungerte, tror han tok poenget Vurderte vel ikke å beholde den, men hadde vært deilig med lcd skjerm Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hadde kansje vært deilig med en lcd sjerm, men hadde du likt om din 17" hadde blitt stjålet av en kompiss som skulle fikse den? Er egentlig litt inne på "det du vil andre skal gjøre mot deg skal du gjøre mot dem" men du vet at dette også er i strid med det norske lovverket? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor skulle du stjele skjermen til kameraten din? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor skulle du stjele skjermen til kameraten din? 9347306[/snapback] Det samme tenkte jeg. God kamerat. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Det virker som du utnytter hans gavmildhet. Sånne venner som utnytter hater jeg. Ville gitt dem helvete + renter hvis jeg fant ut at de stjal fra meg. Endret 24. august 2007 av morningstar665 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du er ikke kompisen hans, så det får være opp til deg hvorvidt du vil være drittsekk eller ikke. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Du er ikke kompisen hans, så det får være opp til deg hvorvidt du vil være drittsekk eller ikke. 9364472[/snapback] Jaha ? Slapp nå av , han fikk da skjermen ? Jeg ville da gjort mye for han, og hadde han sagt at han skulle ha skjermen, om jeg hadde beholdt den et par dager til, hadde han fått den på sekundet. Har da hatt "kompiser" som har stjelt ting av meg jeg å vel, å faktisk beholder det den dag idag, men ja, jeg føler at den personen er en egoistisk dritt fortsatt - mange ganger. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du er ikke kompisen hans, så det får være opp til deg hvorvidt du vil være drittsekk eller ikke. 9364472[/snapback] Jaha ? Slapp nå av , han fikk da skjermen ? Jeg ville da gjort mye for han, og hadde han sagt at han skulle ha skjermen, om jeg hadde beholdt den et par dager til, hadde han fått den på sekundet. Har da hatt "kompiser" som har stjelt ting av meg jeg å vel, å faktisk beholder det den dag idag, men ja, jeg føler at den personen er en egoistisk dritt fortsatt - mange ganger. 9365780[/snapback] Du vurderte og utnytte kammeraten din sin gavemildhet, faktisk ville du stjele fra ham, bare å vurdere det gjør deg til en drittsekk. Om noen stjeler fra meg blir de politianmeldt og kommer de på tomta mi så fjernes de. Om jeg finner ut av noen vurderer noe slikt så kan de bare ryke å reise, makan til stusslige folk. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Snabbe, kan du holde kjeft ? Sånn seriøst, hold kjeft, du gjør samfunnet en tjeneste. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fordi han synes du var en potensiell drittsekk som i det hele tatt vurderte å juge til kompisen din for å få deg en 17" LCD-skjerm når du nylig har fått 20000+ i lønning og han i tillegg skal gi deg stereoanlegget sitt? Ja, helt enig, hold kjeft Snabben. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Snabbe, kan du holde kjeft ? Sånn seriøst, hold kjeft, du gjør samfunnet en tjeneste. 9580082[/snapback] Det er vel heller du som bør holde kjefte her. Sånn helt seriøst holde kjeft. Mener du at siden "kamerater" av deg har stjålet fra deg tidligere, rettferdiggjør det at du tar skjermen du skulle reparere for kameraten din? Hva tenker du egentlig med? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) er du sikker på at han er kameraten din? for det høres jo faktisk ikke sånn ut.. først kaller du deg for kameraten hans og så spør du om du bør stjele fra han.. og etterpå skjønner du ikke at det var galt.. det er noe som ikke rimer her.. Endret 26. september 2007 av Inverno Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvis du virkelig vurderte, i din alder, å stjele skjermen til kompisen din vil jeg anbefale deg å tenke deg godt om hva slags venn du faktisk er. Man stjeler ikke fra vennene sine, sånn er det bare. Geez... *skam deg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå