mackforever Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Er på jakt etter ny bærbar, men har ikke peiling på det området. Vet bare at den må ha 512mb ram, være relativt liten og lett, støysvak og lang batteritid. Hadde tenkt meg en sak til rundt 15.000,- ...anyone...? Lenke til kommentar
larseko Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Foreslår en Mac Powerbook 12" eller iBook 12". Har PC selv, men hadde gledelig byttet hvis jeg hadde råd. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Hvorfor spør du et slikt spørsmål når du kaller deg mackforever, mackforever? Det er vel en selvfølge at du valger en Mac med det brukernavnet. Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Hvorfor spør du et slikt spørsmål når du kaller deg mackforever, mackforever? Det er vel en selvfølge at du valger en Mac med det brukernavnet. Enten har han skrevet Mac feil (les: maCk), eller så er det mack i betydningen Øllet Mack. Ikke godt å vite om dette er en person som liker fryktelig godt Øllet Mack, eller om det er en Mac fanatiker. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Hmm, det tenkte jeg ikke på. Men siden dette er et data-forum, så... Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Hehehe Er nok bryggeriet mack det siktes til her ja ...ellers har nok nicket vært macthelastchoice eller no Menne, over til topic - noen som har forslag? Er som sagt nokså blank på laptop fronten, så trenger sårt hjelp. Legger som sagt vekt på liten størrelse, ok ytelse, 512MB ram og god batteritid. Resten av maskinen kan ellers være ganske "standard"... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 OK, da fikk vi ryddet opp i misforståelsen. Kanskje en Powerbook 12 tommer kunne passet deg. Du får: Vekt på 2,1 kilo, Lang batterilevetid, Kraftig prosessor, Litt for lite RAM, men du kan jo kjøpe mer. Et supert OS, Kombodrev, 12 tommers skjerm. Det er litt lite til å se film da, så prøv før du kjøper Mange nyttige programmer som du faktisk får nytte av. En maskin nesten ingen andre har (hvis det har noe å si da...(?) ). Prisene starter på 17000. Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Powerbook'en er sikkert en super maskin, men hadde tenkt meg PC. Bruker PC både privat og som student (Maple, Matematica ++), så rent praktisk foretrekker jeg en tradisjonell PC-laptop... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Kanskj en Zepto. De gir vel endel for penga, og så er de ikke så altfor tunge. Dessuten er det et norsk firma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå