whertigo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 det er et par småting jeg har klødd meg i hodet over. Når jeg ser på film, både med media center og mediaplayer 11 og media player classic, så slår skjermspareren seg på. Det er jo ikke noen stor sak å slå av skjermspareren helt, men da må jeg også huske å slå den på igjen senere. Noen som har vært borti dette/løst problemet? Også skulle jeg så gjerne ønske at windows utforsker husket størrelsen på vinduet fra gang til gang. Har 4 harddisker, 2 bærbare disker og div minnepinner, så det kunne vært greit å få et litt større vindu av alt innhold jeg har. Løsning? Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Vet ikke om dette er løsning men: Når du ser film, ser du dette på fullskjerm? Hvis ikke, så vil nok skjermspareren slå seg på. Størrelse på vinduer - har du CCleaner eller lignende installert? Isåfall sjekk hva du sletter (Windows size/location cache). Alternativt kan du justere dette selv ved å holde inne CTRL når du justerer størrelse på vinduet og stenger ved å trykke på krysset. Da skal Explorer "huske" størrelsen. Lenke til kommentar
whertigo Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Wov! Ctlr-løsningen visste jeg ikke om, det ser ut til å ha løst problemet! Tusen takk for tipset! Jeg ser film i fullskjerm ja, og har tilogmed huket av for "Hindre skjermsparer" i valget i mediaplayer 11, men den slår seg like herlig på. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bare hyggelig Høres ut som jeg ikke kan hjelpe deg med skjermsparerproblemet ditt.. Eneste tipset er å prøve å avinstallere skjermspareren du har nå, hvis dette er mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå