Rossolol Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Heisann godtfolk! Jeg søker hjelp til et problem:-) Jeg har et xfx GeForce 6600 GT agp skjermkort. PCen har ikke vært i bruk på ett år, og i dag tenkte jeg at jeg skulle oppdatere driverne til skjermkortet. Jeg uninstallerte alle drivere og startet pcen på nytt, og påbegynte deretter installasjonen av de nye driverne (lastet ned fra NVIDIA.com). Etter endt installasjon fikk jeg beskjeden "Your System has not been modified, please run setup again at at another time". Jeg forsøkte så med driverne jeg tidligere har brukt som har fungert og fikk samme beskjeden, Jeg brukte deretter tools på NVIDIA.com som hjelper deg å finne ut hvilken driver du må ha til ditt skjermkort. Jeg fikk da beskjed om at den ikke kunne finne noen NVIDIA komponenter i PCen. Jeg har sjekket om skjermkortet sitter løst og har tatt det ut og inn igjen av PCen. Viften til skjermkortet går rundt og det lyser svakt rødt i lampen ved siden av skjermkortet på hovedkortet, uten at jeg vet noe mer hva det betyr.. (har ikke veldig god peiling pc, men kan basics) Jeg lurer på hva som kan være galt? Slik det ser ut for meg kan det være ganske mye som ikke stemmer.. Har tidligere hatt noen problemer med samme skjermkortet og har knotet ganske mye med drivere.. Har kjørt driver cleanup professional i dag og skulle tro at dette tok knekken på eventuelle "rester".. Jeg har en AMD Athlon 1900+ prosessor, 1 gb ddr RAM, windows xp m/ Service Pack 2 installert. Sliter med å finne informasjon om hovedkortet. God råd og hjelp mottas med stor takknemmelighet. Jeg flyttet denne posten til "Datamaskinen virker ikke". Endret 27. august 2007 av Rossolol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå