Gå til innhold

Acer Aspire 7520g, en fin pc?

Anbefalte innlegg

Hei. Pappa skal kjøpe sin første pc og jeg kan altfor lite om bærbare til at jeg kan si kjøp den eller den, kan litt om bærbar, men ikke nok... Så lurte på om denne Aspire 7520g er en fin pc? Han har funnet et tilbud hos den lokale butikken der den koster 8000 sammen med adsl, noe han synes virker attraktivt.

Så det jeg lurer på er om dette er pc'n for han eller burde han kjøpe en annen?

Bruksområder:

Surfe på nettet.

Regnskap.

Lek og lær spill.

WoW (til meg :p )

lette ting som filmavspilling og musikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en kjempemaskin til den bruken som du oppga. Det er en veldig bra maskin uansett bruk, men hvis den skulle brukes til kraftige spill ville den kanskje vært utdatert om noen få år, men ikke til ditt/deres bruk. Siden den skal brukes til regnskap er det kjempepluss med numerisk tastatur. Eneste som er litt negativt er at skjermen ikke støtter større oppløsning enn 1280x800, men det er det heller ikke mange maskiner som gjør. Bra kjøp!

Lenke til kommentar
Det er en kjempemaskin til den bruken som du oppga. Det er en veldig bra maskin uansett bruk, men hvis den skulle brukes til kraftige spill ville den kanskje vært utdatert om noen få år, men ikke til ditt/deres bruk. Siden den skal brukes til regnskap er det kjempepluss med numerisk tastatur. Eneste som er litt negativt er at skjermen ikke støtter større oppløsning enn 1280x800, men det er det heller ikke mange maskiner som gjør. Bra kjøp!

9340160[/snapback]

sant, men oppløsninga er altfor lav til å være en 17". Funker akkurat greit nok på en 15,4"

Er også den første 17" jeg har sett med så lav oppløsning i 2007. Men resten av maskinen virker grei.

Kan hende den støyer pga. 2x harddisk. Har du strømkontakt i nærheten er det greit, men hvis ikke tror jeg ikke pcen vil holde noe særlig pga. lite batteri (6cell).

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
17 tommer er noe min far ville ha fordi han hadde en 17" på jobben og synes det var en grei størrelse, men hvor lenge tror dere batteriene vil vare?

Heisann

Jeg har en Acer Aspire 7520g og er veldig fornøyd med den og hvis du lurer på noe angående den så ta kontakt;-)

Min mail er: [email protected]

Ganske sikker på at den vil kjøre wow uten prob:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
17 tommer er noe min far ville ha fordi han hadde en 17" på jobben og synes det var en grei størrelse, men hvor lenge tror dere batteriene vil vare?

Heisann

Jeg har en Acer Aspire 7520g og er veldig fornøyd med den og hvis du lurer på noe angående den så ta kontakt;-)

Min mail er: [email protected]

Ganske sikker på at den vil kjøre wow uten prob:D

Hej

Får du koplet til eksterne høyttalere til din 7520G? Jeg får ikke lyd! Høyttalerne i laptopen virker fint. Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...