lk Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hepp, jeg har et system med AMD 2400+ (ikke overklokket), A7V8X hk, 512 PC2100 minne og Asus V9280/TD GeForce4 Ti4200-8X 128MB skjermkort og har to problemer: 1: Til tider opplever jeg har bildet på skjermen "skjelver". Det vibrerer bittelitt fra side til side. Dette kommer og går mens maskinen står på og ser ut til å være uavhengig av last på CPU eller temperatur. Kan dette ha noe med å gjør at jeg har en ca 5 år gammel skjerm? Dog fungerte den helt problemfritt med min gamle ATI Rage kort... 2: Når jeg kjører 3D MARk 2001SE kommer jeg opp med lusene 7978 poeng. Sandra mener at jeg ikke har et AGP skjermkort og i rivatune står det følgende under System tweak: AGP transfare rate - determined by driver - PCI AGP sideband addressing - determined by driver - off AGP fastwrites - det, by driver - off Hvordan får jeg enable dette? Driver som er testet er både de fra Asus og nVidia. Hvis noen kan hjelpe meg med dette vil jeg være meget takknemlig lk Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Først i bios og sette disse valgene på. Ligger vel oftest i advanced chipset. Pass på at initial gfx device er AGP (Bør ikke ha betydning, men mmen ) Så inn i driveren og sjekk etter nevnte valg. Tar ikke i farten hvilken fane, men vil anta at start-> control panel -> display -> settings -> advanced bør være i nærheten? Lenge siden jeg hadde nVidia Lenke til kommentar
lk Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 BIOS hjelper pent lite da jeg har har enable AGP 8X der... lk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå