spelly Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 skrudde frahverandre en gammel HP laptop i dag, pga den var passe utdatert med tanke på dagens teknologi. sjermen var så og si det eneste jeg beholdte i håp om å få den koblet til en vanlig stasjonær pc. derfor lurer jeg på om dette er mulig, og eventuelt hva jeg må gjøre for å få dette til? Pcen jeg demonterte er: HPOmniiBook 4100 Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kort fortalt.. det er ikke mulig. Du må kjøpe en ekstern kontroller og du må finne datasheet til skjermen for å finne pinouten på kontakten. (Kontrolleren koster som regel mer enn en ny lcd skjerm) Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kort fortalt.. det er ikke mulig. Du må kjøpe en ekstern kontroller og du må finne datasheet til skjermen for å finne pinouten på kontakten. (Kontrolleren koster som regel mer enn en ny lcd skjerm) 9340877[/snapback] først sier du at det ikke er mulig . så er det plutselig mulig igjen :/ Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 først sier du at det ikke er mulig . så er det plutselig mulig igjen :/ 9341035[/snapback] Jeg sa ikke noe om vanskelighetsgraden på de to overnenvte tingene Produsentene er ikke spesielt villige til å dele ut datasheets og ofte må kontrolleren tilpasses skjermen. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er mulig i teorien ...men da må du kunne masse +++ ( lage selv ) men du ? ... se her så spør du han om den passer ... ( anbefaler deg at du spør ) hvis du vill så finner du og en versjon med og s-video, video inn men den blir atskillig dyrere ! mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå