Mats1988 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hallo. Eh, vet ikke helt hvordan jeg skal begynne, men iallefall, jeg har kunnet tenkt meg å hatt ett script som sier en bestemt setning hvert 3 minutt eller noe sånt. Har hatt et før, men husker neimen ikke hvor eg fikk tak idet. Og nei, bare hvis noen tenkte det, så skal det ikke brukes til å spamme reklame på andre enn vår egen channel. Som forøvring er en channel for et World of Warcraft guild. Håper noen av dere skjønte hva jeg mente her, og kanskje har litt mere peiling enn meg.... ikke at det skal så mye til i og med at jeg har null peiling. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 /timer 0 60 /msg #kanal HerSkriverDuTing 60 er sekundene som skal gå mellom hver gang. En grunn til at du konsekvent kaller en kanal for en "channel"? Alt annet du skriver er på norsk, men det ene engelske ordet. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 En grunn til at du konsekvent kaller en kanal for en "channel"? Alt annet du skriver er på norsk, men det ene engelske ordet. 9339999[/snapback] Takk skal du ha. Og angående det med channel...vet ikke, tenkte ikke over det, men når du sier det og jeg ser det, så ser det litt dumt ut ja. Men vet ikke hvorfor det ble sånn. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Måtte bare si ifra, så kanskje du legger merke til det en annen gang. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Det er mulig at det er noe jeg har gjort galt her, men jeg får det ikke til å fungere. Jeg paster det sriptet inn i remote, men den vil ikke reklamere for oss :\ Har lagt med et bilde som viser hvordan det ser ut hos til meg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 /timer <repetisjoner> <intervall> /kommando. Ergo, du skal bruke følgende: /timer 100 180 /msg #kanal dinmelding. Da skriver du noe 100 ganger med tre minutters (60*3=180) mellomrom. Du kan ha flere timere gående samtidig. Du kan kalle den her f.eks for spam; /timerspam 100 180 /msg #kanal dinmelding. For å skru av en timer, skriver du /timer off. Om du kaller den spam, skriver du /timerspam off. Denne kommandoen skal du skrive i et eller annet mirc-vindu, ikke i remote. Om du skal lage en bot som reklamerer, bør du kanskje legge inn et alias (trykk på alias til venstre for remote); /reklame /timerreklame 100 180 /msg #kanal dinmelding } Nå vil denne timeren bli slått på hver gang du skriver /reklame. Du kan også bruke perform (alt+o -> connect -> options -> perform), hvor du må huske å enable perform. Siden du ikke er på flere nettverk, trenger du ikke spesifisere for quakenet. Men om du skriver følgende i perform /timerreklame 100 180 /msg #kanal dinmelding, vil boten din få igang denne kommandoen hver gang den starter mIRC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå