Kim T Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Hehe er ikke meningen at jeg skal ha forskjellige farger på hoveren. Er bare så fryktelig uenig med meg selv om hvilken farge jeg skal ha. Tanken er at alle linker skal ha samme hover farge etterhvert. Den rosa overskriften blir nok værende. Men hvordan jeg skal utforme linkene er et spørsmål som jeg ikke har svar på enda. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva med å legge til litt blått i headeren? Så den blir litt mer lilla-rosa i stedet for knall rosa? bare et forslag ut ifra smak, fra min side. Synes bare den var litt VEL skrikende rosa... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Prøv å bytt ut det rosa med den grønnfargen du har brukt på hover i menyen. Synes ikke den rosa fungerer helt her, den må justeres litt eller byttes ut tror jeg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Prøv blåfargen fra header. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hva med å legge til litt blått i headeren? Så den blir litt mer lilla-rosa i stedet for knall rosa? bare et forslag ut ifra smak, fra min side. Synes bare den var litt VEL skrikende rosa... 9551613[/snapback] Tenker du på "designer i lyset fra månen" teksten? Slik hadde jeg det før i alle fall. Prøv å bytt ut det rosa med den grønnfargen du har brukt på hover i menyen. Synes ikke den rosa fungerer helt her, den må justeres litt eller byttes ut tror jeg 9554355[/snapback] Snakker du om den samme linjen? Prøv blåfargen fra header. 9554905[/snapback] Gjelder dette deg også? Eller mener dere alle h'taggene? Endret 23. september 2007 av kimthoma Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tenkte bare å bruke det blå som hover elns jeg. Lyseblått, sort og hvitt kan skape fin balanse. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Avslutter denne runde i alle fall. Takker alle som har bidratt både med kritikk og andre diskusjoner. Det har vært interessant og lærerikt. Da gjenstår det bare å gå "live" for meg. Tusen takk... Kim... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Lykke til! Som så mange andre her har sagt før meg, så er sort bakgrunn noe av det værste å jobbe med, men jeg synes du har klart det ganske så bra her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå