eirikJO Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har forsøkt å finne ut om noen av Zalman viftene passer til et Nvidia GeForce 7300 GS kort. Zalman siden er i tillegg nede for vedlikehold.. Er det noen som har byttet vifte på et slikt kort, eller som kan anbefale meg en vifte? Litt lei av den som står på kortet grunnet støy.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 3 gode kandidater er: VF900-Cu VF700-Cu VF700-AluCu den billigste av dem kjøler mer enn godt nok, men om du eks vil ha en VF900-Cu isdtedenfor er det ingen ting som stopper deg Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 og du er sikker på at alle passer på et Asus 7300 kort? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ja er 100% sikker på at VF900-Cu passer og 90% sikker på at VF700 passer, men ikke si at det er en Dell maskin eller noe sånt ? Da blir jeg bare 30-40% sikker da de fort vekk akn ha et egent layout på PCB så da må du ta et bilde av kjøleren der man ser åssend en er festet ofte er et bilde av baksiden der kjernen er et godt utgangspunkt også må du måle avstanden mellom festene på mm Ikke noe værre enn det Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Hehe, ikke noe Dell maskin jeg har. Det er et Asus pci ekspress kort. Knall, da går jeg for VF900 viften. Takker masse:) Edit: Siden jeg er helt blank på vifer, da jeg aldri har byttet et på et skjermkort før, må jeg bare forsikre meg her.. Ser på kortet mitt at det bare har to hull hvor viften kan festes.. Vil da VF900 viften være et dårlig valg siden det er ment at den skal festes på 4 punkter? Endret 22. august 2007 av eirikjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå