Anixion Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg prøvde å lese et .pdf dokument på mobilen uten hell.. Det kom bare hvite sider uten noen skrift.. Må jeg gjøre noe med den vanlige .pdf dokumenten for at den skal bli lesbar på mobilen? Har en Nokia 6110 Navigator Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg prøvde å lese et .pdf dokument på mobilen uten hell.. Det kom bare hvite sider uten noen skrift.. Må jeg gjøre noe med den vanlige .pdf dokumenten for at den skal bli lesbar på mobilen? Har en Nokia 6110 Navigator 9339546[/snapback] Du skal ikke gjøre noe spesielt med .pdf dokumentet, men du må ha adobe reader installert på mobilen din. Den følger med de fleste Symbian 3rd ed. telefoner så det er rart du ikke har den. Sjekk i "downloads" eller "last ned" katalogen på mobilen. (Vet ikke hva den heter på 6110 Na.) Der finner du det sikkert. Uansett så finner du det sikkert på Nokia sine supportsider. Programmet er gratis forresten. Om du ikke finner et for 6110 navigator, kan du prøve et til en annen S60 3rd ed telefon. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Jeg har Adobe Reader innstalert på mobilen min, men når jeg skal påne et .pdf dokument så var det bare hvite sider eller gråe.. Bare prøvd å åpne et .pdf dokument på mobilen da, men jeg leser det helt greit på pc'en.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hva slags pdf filer er det snakk om? Har du prøvd pdf filer fra forskjellige kilder? Er pdf-ene evt. noe du kan poste her slik at andre kan prøve? Kan det ha noe med zoom instillinger å gjøre? Det var første tankene som slo meg. pdf filer funker utmerket hos meg. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Cyclo er inne på noe. Det kan være zoom faktoren. Prøv å zoom ned, og se da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå