Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen slutter å svare

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem for noen som er kyndige :ermm:

maskinen min slutter og svare hvis jeg kjører Autorun filen til "medeival II totalwar"

Etter å ha kjørt filen kan jeg prøve å starte et hvilket som helst program uten at windows vista klarer å kjøre det.

Det har ikke hvert et problem tidligere og jeg aner ikke hvorfor det har forandret seg....

PS. hvis jeg lar windows prøve å diagnostisere "program avslutningen" ender det med at maskina krasjer og restarter.

Andre spill ser ut til å virke fint.

Har prøvd å google det uten hell...forslag? :dontgetit:

Endret av lankeveil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har du sjekket hjemme siden for spillet etter nye oppdateringer og/eller patch?

Kanskje du kan finne litt mer info her:

http://shoguntotalwar.yuku.com/reply/24595...a-question.html

9341128[/snapback]

jeg tror at hvis det er noe galt med selve spillet er problemet aktivt (en kopibeskyttelse som har blitt aktivert plutselig) men jeg finner ikke noen info om det på nettet.

I og med at hele pc'en fryser og siden det er autorun filen fra dvden får jeg ikke akkurat patchet det.

Lenke til kommentar
jeg tror problemet ligger i filen demo32.exe ettersom jeg ikke klarer å stenge programmet når det slutter å svare... har denne filen noe med quicktime å gjøre?

og i så fall hva har det med spillet's autorun fil å gjøre??

9342637[/snapback]

Fant en tråd om demo32.exe som du kan myse litt på

http://community.installshield.com/archive...hp?t-58999.html

Jeg har ikke spillet du har problemer med men må du bruke Autorun?

Er det slik at du starter spillet med og sette inn CD'n . Vist dua har kjøpt og betalt spillet kan du jo prøve en NoCD crack, som gjør at du får starte spillet uten cd. Dette var tilfelle for en kamerat av meg, der var problemet at man fikk melding om at mann måtte sette inn CD platen (ja, den originale stod i spilleren), han var tilbake i butikken og fikk en ny plate men det samme skjedde med den, så vi la inn en NoCD crack og siden har spillet virket :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...