Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Erfaring med såkalte hjemmekinopakker?

Anbefalte innlegg

For ca. 6 år siden kjøpte jeg meg (leide) den råeste hjemmekino komponentene dem hadde på Thorn.

Jeg leide en Sony STR DB940 reciever og komplett Jamo høytalersystem (5.1)

Høytalerene var av typen Yamo Xtreme 10 (med 10" basselementer i siden, aktive 8" sub, Største senterhøytaleren til Jamo, og to vanlige bakhøytalere. Dette er ett annlegg med skikkelig bra lyd.

MEN.. det tar MYE plass og masse kabler som henger rundt.

Jeg har nå "solgt" dette annkegget til mine foreldre og er derfor på utkikk etter ett litt mer stilrent (7.1) system med trådløse bakhøytalere.

Jeg lurer derfor på om den pakken på elkjøp til 14.995 (den største pakken) er noe tess?

Har mye endret seg de siste 6 årene.. og vil et slikt system gi meg det samme trøkket eller vertfall nesten som mitt gamle?

Noen her som har erfaringer med slike pakker?

Jeg vet at dere lydfreaker kanskje ikke vil anbefale såkalte hjemmkinopakker fra Elkjøp... men jeg er altså ikke interisert i å bruke mer en MAKS 20.000 kr. på dette.

Mine krav:

Så mye trøkk som mulig.

Aktive Subwoofer

Trådløse bakhøytalere

Radio (altså en reciever)

Jeg har allerede en Pioneer DVD-optaker med 160GB. HD som er helt ny. så dette trenger jeg altså ikke.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier du ikke er interessert i å bruke mer en 20.000. For 20.000 kan du få veldig god lyd. Og, hadde det vært meg, hadde jeg IKKE slengt vekk 20.000 hos en Elkjøp forhandler.

Jeg hadde heller tatt meg en tur til Hifiklubben å sett der. De har både mer peiling, og et bredere sortement av utstyr.

Ditt valg ! :)

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...