hobgoblin Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 vel bioshock er en fps som kan spore sin historie tilbake til futureshock 1. sjefen for spillet jobbet på futureshock 2 til og med. same shit, new wrapping. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du mener vel system shock? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 urk, så sant så sant. hvordan i pokker klarte jeg den skrivefeilen?! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Herregud han var nerd. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Herregud han var nerd. 9349012[/snapback] Har du sett nerdenes hevn? Lenke til kommentar
saivert Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Revenge of the nerds er geniale filmer, men de beskriver bare erkenerden; en stereotypisk figur skapt av mediebildet. jaja nok digresjon. Jeg er fan av VALVe sitt arbeid, Blizzard lager gode spill de også utvilsomt siden så mange blir hekta men jeg synes ikke RTS og RPG spill er noe morsomt. Jeg vil ha action, innlevelse og eventyr. Liker derfor Tomb Raider og Half-Life serien. Synd Tomb Raider bare var konsoll. Har alltid bare spilt PC spill for det meste. Og PC er jo stor på nettopp de sjangrene jeg styrer unna (RPG, RTS). Ser ut som World of Conflict kansje kan bli det RTS spillet som kan få meg til å endre syn på sjangren. Har også sett at man blander sjangre nå (typ FPS + RTS), men det er gjort mest av små utviklere. De større selskapene må ta opp denne trenden. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 tomb rider var tilgjengelig på pc i visse versjoner... men nyeste er vel console only iirc... Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg synes personlig at mang spillutviklere burde ta seg en tur på skytebanen. Det er utrolig vanskelig å treffe blink med enhånds pistolskudd på mer enn 25 meters avstand Endret 28. august 2007 av RyanLennox Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er ikke alle spill på markedet som dette er lett å få i til heller. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg synes personlig at mang spillutviklere burde ta seg en tur på skytebanen. Det er utrolig vanskelig å treffe blink med enhånds pistolskudd på mer enn 25 meters avstand 9377829[/snapback] dette er da alt annet en viktig så lenge det ikke skal være ultrarealistisk, som rainbow six... og imo, før føste spillet i serien kom ut så fikk utviklerne prøve seg med ekte våpen for å få en forståelse for hvordan dem oppførte seg. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Spiller du en karakter i et spill som Rainbow Six, så er det gitt at denne karakteren har ganske bra trening med skytevåpen, så det er faktisk denne treningen til den virtuelle karakteren som er skyld i at du skyter så bra. Det er dessuten mange spillutviklere som har brukt utallige timer på skytebanen for å lære om hvordan våpen oppfører seg, føles og høres ut. Men det betyr ikke at de skal gjøre det vanskelig for deg, det betyr at de skal prøve å få det til å se realistisk ut. Det du vil ha er en skytesimulator. Endret 28. august 2007 av BTK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg