John Keats Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har laget en liten machinima-movie. Ikke le av den, siden det er den første jeg har laget, men kritikk er velkomment http://home.no/morenith/Gnometrix.wmv Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hehe, festlig konsept da! Kunne kanskje speedet opp animasjonene litt? Syns kanskje det gikk litt treigt.. (?) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Er jo på en måte en Intro til en større film, men om jeg orker å lage noe mer det vet jeg ikke :!: Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Haha, den var seriøst fet. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Var utrolig bra. Håper du velger å lage mer Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ser ut til å ta bra form, jobb litt med pacing/flyt; virka for meg litt oppstykket, og; grell font da gitt O_o Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) hmm, virker som om det er introen til en lengre film. Enig i at animasjonene gikk litt sakte, men det er jo sånn det fungerer i matrix også. burde kanskje laget noe greier som indikerte at det var "bullet time" hvis det var det. 7 / 10 video, ble litt forvirret når roguen kom og skulle stabbe deg i sengen, og plutselig spratt du i salto og han falt i bakken, jeg valgte å dra konklusjonen om at du sparket han i saltoen. 10/10 lyd. likte musikken, ikke mer å si om det Litt kort kanskje, men jeg antar at det var en "pilot" eller noe Nei, jeg leste ikke postene over før jeg postet, så jeg ser jo nå at du faktisk har sagt at det er introen til en lengre film Endret 22. august 2007 av Amon Amarth Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg syns det var en dugelig intro. Hadde ikke på lyd siden jeg sitter på skolen, men visuelt kunne følgende forbedres: - Den jalla fargen i bakgrunn... Hva ser vi på? Pokemon? - Fontsa . . . - Og den kunne slutte litt mer trailer aktig som "Coming to a LCD-screen near you" elr no. Mener beskjedne lille meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå