Beges Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Her om dagen installerte min bror tilleggspakken Livets Skole på pc'en, uten mitt overoppsyn. og selvfølgelig gikk det galt, jeg tror han installerte i et annet direktiv eller noe. Nå går det hverken an å avinstallere, reinstallere eller kjøre The Sims 2. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne spillet fra pc'en, og heller installere det på nytt, om det ikke kan fikses på andre måter? :/ Hjelp blir godt mottatt! Endret 22. august 2007 av Beges Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hadde du The Sims 2 installert fra før? Det ligger kanskje en fil i mappen til Livets Skole som heter "uninstal" eller noe i den duren... Se om du finner det. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Ja, jeg hadde sims 2 fra før. Ingen av uninstall.exene fungerer, verken Vannilla Sims 2, Nightlife eller Livets Skole. De starter ikke engang. Endret 22. august 2007 av Beges Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du kan jo manuelt slette registernøkklene. Da skal det være trygt å slette selve filene etterpå (og eventuelt installere spillet riktig senere). Bare gå til startmenyen-kjør og start regedit. Filene til the sims skal ligge under HKEY_local_machine->software->EA eller noe sånt. Du kan jo også prøve å kjøre crapcleaner(gratis) først. Kanskje den finner the sims i registeret og sletter det automatisk når den finner ut av at informasjonen ikke stemmer. Men dette bør uansett være det siste du bør gjøre. Prøv å google etter "sims 2 unisntall problem" eller noe. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 lurer egentlig på åssen han klarte det, siden expansions somoftest bare er å trykke next, next.... til den er ferdig. Jeg pleier bare å slette mappa det ligger i og deretter gå på kontrollpanel for uninstall. Når den ikke finner spillet fjerner den det fra lista over det som er installert og da er det fri bane Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det du kan gjøre er å manuelt fjerne alt av filer som har med Sims2 å gjøre. Deretter kan du f.eks bruke Windows Installer Cleanup som ihvertfall fjernet spillet fra Legg til og fjern programmer i Kontrollpanelet: http://support.microsoft.com/kb/290301 Så kan du eventuelt åpne registry og søke etter Sims 2 eller Maxis og slette alt som har med det å gjøre. Da skal det gå greit å installere spillet på nytt! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du kan vel bare kjøre systemgjenoppretting hvis du har XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå