ojda Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Flaut men greit amatørspørsmål. Hvordan finner jeg ut hvilket ip-nummer jeg har. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 win 2000/xp winknapp +r (run/ kjør) > cmd> ipconfig /all. og da popper det opp. IPadressen din. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Flere måter! 1: bruk søkfunksjonen påforumet, finnes en del poster om dette! 2: på internet, www.whatismyip.com 3: på nettverk, Win2000XP "kjør-skriv cmd-skriv ipconfig" Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 win 2000/xp winknapp +r (run/ kjør) > cmd> ipconfig /all.og da popper det opp. IPadressen din. Dette vil bare gi deg din interne ip, hvis du har noe slikt. Du må vel bruke www.whatismyip.com for å finne din eksterne. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 win 2000/xp winknapp +r (run/ kjør) > cmd> ipconfig /all.og da popper det opp. IPadressen din. Dette vil bare gi deg din interne ip, hvis du har noe slikt. Du må vel bruke www.whatismyip.com for å finne din eksterne. Ikke hvis du er koplet direkte på nettet! Eller er jeg så trøtt at jeg ikke er i stand til å tenke logisk :-? :-? Edit: Dessuten så stemmer (merkelig nok) sjeldent whatsmyip.com, med min virkelige IP, hentet fra enten itavisen's speedometer, eller dns.. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 win 2000/xp winknapp +r (run/ kjør) > cmd> ipconfig /all.og da popper det opp. IPadressen din. Dette vil bare gi deg din interne ip, hvis du har noe slikt. Du må vel bruke www.whatismyip.com for å finne din eksterne. Men det avhenger også av hva slags internett han har. Fortell mer info, ISP, OS OSV!!!!! Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 whatismyip.com finner feil ip på meg... /me er skuffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå