Gå til innhold

Kva mobil er best for meg?

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!! Eg skal ha ny mobil, men veit ikkje kva som er best for meg!

Har sett litt på Nokia N73ME, SE K810i, SE W880i og Samsung U700!

Noken som har erfaring me noken av desse?

Eller har bedre forslag?

Dette er i alle fall det mobilen skulle hatt I tilfelle til andre forslag:

Bluetooth

Helst 3.2Mp kamera

3G

Edge hadde og vert greit, men er ikkje eit must...

Grei Videokvalitet

Og Ganske bra batteri varighet

Hadde vert fint om noken hadde svart! ;) Kom med forslag :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N73 ME kan trygt anbefales :thumbup: Og med tanke på at du vil ha brukende videoopptak kan vi vel strengt tatt utelukke SE.. Kjenner ikke til U700, men har en N73ME i bestilling selv.. Har hatt den tidligere også, men byttet til fordel for N95.. Det angret jeg på :nei:

Lenke til kommentar
N73 ME kan trygt anbefales  :thumbup:  Og med tanke på at du vil ha brukende videoopptak kan vi vel strengt tatt utelukke SE.. Kjenner ikke til U700, men har en N73ME i bestilling selv.. Har hatt den tidligere også, men byttet til fordel for N95.. Det angret jeg på  :nei:

9349898[/snapback]

Har hørt mange gode rykter om den ja!! :) Men eg lurer på en ting...Eg er 14 år gammal og har hatt SE K700i, SE W810i og Nokia 5300 så korleis er det å bruke denne telefonen siden det er ein smart telefon?? Trur du eg kommer til å ha probleemer med den? har hørt at du må oppdatere den ofte eller noe sondt? er det bare tull eller ka? :p

Lenke til kommentar
N73 ME kan trygt anbefales  :thumbup:  Og med tanke på at du vil ha brukende videoopptak kan vi vel strengt tatt utelukke SE.. Kjenner ikke til U700, men har en N73ME i bestilling selv.. Har hatt den tidligere også, men byttet til fordel for N95.. Det angret jeg på  :nei:

9349898[/snapback]

Har hørt mange gode rykter om den ja!! :) Men eg lurer på en ting...Eg er 14 år gammal og har hatt SE K700i, SE W810i og Nokia 5300 så korleis er det å bruke denne telefonen siden det er ein smart telefon?? Trur du eg kommer til å ha probleemer med den? har hørt at du må oppdatere den ofte eller noe sondt? er det bare tull eller ka? :p

9350073[/snapback]

Hvis du oppdaterer den med en gang du får den vil du jo ha siste oppdatering, med mindre den allerede ligger på tlf da.. Og tlf fungerer bra etter siste oppdatering, det gjorde forsåvidt den jeg hadde også :thumbup:

Tror ikke det at det er en symbian tlf vil by på problemer for deg pga alderen.. Det er jo de unge som lettest tar nye ting :thumbup: Uansett betyr det ikke at tlf er vanskelig å bruke selv om det er smart tlf, det betyr bare at du har flere muligheter til å legge inn feks 3.parts programvare o.l.... :p Lykke til!

Endret av chief_officer
Lenke til kommentar

9349898[/snapback]

9350073[/snapback]

Hvis du oppdaterer den med en gang du får den vil du jo ha siste oppdatering, med mindre den allerede ligger på tlf da.. Og tlf fungerer bra etter siste oppdatering, det gjorde forsåvidt den jeg hadde også :thumbup:

Tror ikke det at det er en symbian tlf vil by på problemer for deg pga alderen.. Det er jo de unge som lettest tar nye ting :thumbup: Uansett betyr det ikke at tlf er vanskelig å bruke selv om det er smart tlf, det betyr bare at du har flere muligheter til å legge inn feks 3.parts programvare o.l.... :p Lykke til!

9350559[/snapback]

Takker.... :D

Lenke til kommentar

9349898[/snapback]

9350073[/snapback]

9350559[/snapback]

Også må du lære det menyknappen :p

Her på amobil ligger det en guide med tips til S60.

Lenke til kommentar

Her på amobil ligger det en guide med tips til S60.

9350610[/snapback]

Vet du hvor?

9350625[/snapback]

Søk.

Husker å ha lest den.

9350842[/snapback]

Fant det nå....

Er så forbana usikker.... har bestemt meg for Samsung U700i eller Nokia N73..men veit ikkje ka som e best, eller som eg blir fortets lei av?? :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...