Gå til innhold

Bluetooth headset til bruk både på N6280 og PC

Zappza

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe et bluetooth headset til PCen, har tenkt å bruke det til VoipStunt (IP-telefoni program).

Lurer da for det første på om det faktisk er mulig å bruke et bluetooth headset på denne måten? Altså at det blir oppdaget som en mikrofon og en høyttaler på PCen?

For det andre, finnes det bluetooth headset som er kompitabel med min mobil (Nokia 6280) og PCen?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt å kjøpe et bluetooth headset til PCen, har tenkt å bruke det til VoipStunt (IP-telefoni program).

Lurer da for det første på om det faktisk er mulig å bruke et bluetooth headset på denne måten? Altså at det blir oppdaget som en mikrofon og en høyttaler på PCen?

For det andre, finnes det bluetooth headset som er kompitabel med min mobil (Nokia 6280) og PCen?

Takk for svar.

9339067[/snapback]

Jeg leter også etter noe slikt. Har en Dell Latitude X1 laptop med bluetooth innebygd og en Nokia 6131. Ser at Skype har et headset på sine hjemmesider, men jeg bruker VoipDiscount til å ringe med på nettet.

Noen som vet om man kan benytte Skype sitt headset slik Zappa og jeg trenger?

http://accessories.skype.com/item?SID=6def...source=1stpromo

Lenke til kommentar

Har fått pratet med noen folk på Expert nå, og de sa at alle Bluetooth headset kan brukes på alle bluetooth enheter som støtter det grensesnittet headsetet bruker.

Altså hvis du kjøper et headset som støtter Bluetooth 1.1 så vil det funke på alle enheter som har Bluetooth 1.1 inkludert PCer.

Stemmer dette? Virker logisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...