Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør ens foreldre få lov til å bestemme hvem? ..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper selvfølgelig at jeg og fruen klarer å overføre nok snusfornuft til avleggeren til at det blir unødvendig, men jeg kommer nok til å være ekstra skeptisk i tenårene. Det er så mye elendighet som kunne vært unngått med bedre valg av venner og kjærester, så jeg ser ikke problemet med at foreldre bruker den livserfaringen de har og setter foten ned når sønnen/datteren kommer trekkende med en eller annen slaur.

Lenke til kommentar
Sonen min og stesonen min kjem til å få mitt syn på sine dater når tida kjem. Eg forventar å bli høyrt og respektert

Hva mener du? Du forventer at de skal lytte til dine tips om valg av partner? Unnskyld meg, men vi lever i Norge, ikke i den islamistiske verden.

Han forventer at dem lytter, men ikke nødvendigvis følger det han sier.

Han har vært ung selv, been there done that........og han har nok lært en ting eller tre.

Det heter jo at man lærer best av egen erfaring, men erfaringer kan være dyrkjøpte!

Lenke til kommentar

Her hjemme blir det full Quiz visst jeg har vært ute med en jente foreldrene mine ikke har møtt :p

HVOR BOR HUN?

HVILKE SKOLE GÅR HUN PÅ?

HVILKEN LINJE?

HVORDAN BLE DU KJENT MED HENNE?

ERE DAMA DI?

OVERNATTA DU? SÅPASS JA!

HVOR GAMMEL ER HUN?

Virker som om de er veldig interssert i å møte jentene jeg er ute med, selvom det ikke er noe på gang.. om dere skjønner :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg bestemmer ikke hvem ungene mine skal date, bare hvem de ikke skal date. =D
Noen likhetstrekk der?:wee: Det der er vel noe mange foreldre gjerne vil gjøre, tror jeg. Det er stor forskjell på å si at "Du skal bli sammen med fetter Achmed." og "du skal ikke bli samen med den narkomane voldsdømte 29-åringen!"

Det er så mye elendighet som kunne vært unngått med bedre valg av venner og kjærester,
Venner og omgangskrets vil tror jeg er et større problem i de fleste tilfeller.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...