Nordgaard Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 jeg syns barnet skal selv få bestemme selv hvem den vil date, men foreldre kan jo gjerne komme med råd eller kommentarer til daten til barnet. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 jeg syns barnet skal selv få bestemme selv hvem den vil date, men foreldre kan jo gjerne komme med råd eller kommentarer til daten til barnet. Hvis noen gjør en flause så lærer de nokk av det Så der er jeg enig med deg;) Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Snakker vi tvilsom type på 30 så er vel diktatur på sin plass Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 De velger jo selv hvem de vil dele livet med, men om personen er bad news ville jeg nok sagt hva jeg mente. Forhåpentligvis har de god dømmekraft selv. Alle fortjener uansett en sjangse. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg bestemmer ikke hvem ungene mine skal date, bare hvem de ikke skal date. =D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Håper selvfølgelig at jeg og fruen klarer å overføre nok snusfornuft til avleggeren til at det blir unødvendig, men jeg kommer nok til å være ekstra skeptisk i tenårene. Det er så mye elendighet som kunne vært unngått med bedre valg av venner og kjærester, så jeg ser ikke problemet med at foreldre bruker den livserfaringen de har og setter foten ned når sønnen/datteren kommer trekkende med en eller annen slaur. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sonen min og stesonen min kjem til å få mitt syn på sine dater når tida kjem. Eg forventar å bli høyrt og respektert<{POST_SNAPBACK}> Hva mener du? Du forventer at de skal lytte til dine tips om valg av partner? Unnskyld meg, men vi lever i Norge, ikke i den islamistiske verden. Han forventer at dem lytter, men ikke nødvendigvis følger det han sier. Han har vært ung selv, been there done that........og han har nok lært en ting eller tre. Det heter jo at man lærer best av egen erfaring, men erfaringer kan være dyrkjøpte! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Her hjemme blir det full Quiz visst jeg har vært ute med en jente foreldrene mine ikke har møtt HVOR BOR HUN? HVILKE SKOLE GÅR HUN PÅ? HVILKEN LINJE? HVORDAN BLE DU KJENT MED HENNE? ERE DAMA DI? OVERNATTA DU? SÅPASS JA! HVOR GAMMEL ER HUN? Virker som om de er veldig interssert i å møte jentene jeg er ute med, selvom det ikke er noe på gang.. om dere skjønner Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg bestemmer ikke hvem ungene mine skal date, bare hvem de ikke skal date. =DNoen likhetstrekk der? Det der er vel noe mange foreldre gjerne vil gjøre, tror jeg. Det er stor forskjell på å si at "Du skal bli sammen med fetter Achmed." og "du skal ikke bli samen med den narkomane voldsdømte 29-åringen!" Det er så mye elendighet som kunne vært unngått med bedre valg av venner og kjærester, Venner og omgangskrets vil tror jeg er et større problem i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå