loathsome Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 .. man skal få lov å date? Jeg så nettopp følgende klipp: Seriøst, synes dere dette er rett? Jeg ble sint inne i meg når jeg hørte den faren der. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Vil nok prøve å påvirke hvem jeg skal få til svigersønn, uten at jeg kommer til å legge meg voldsomt bort i det. Kommer til å sitte "diskret" på trappa å pusse hagla mi når datteren min er gammel nok til å date :-) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 I utgangspunktet bør ikke foreldre legge seg bort i sånt, men så igjen; jeg har sett jenter som nå sitter med en nål i armen pga de har blitt sammen med feil type. Altså mener jeg at det er rett om foreldre griper inn om de ser det går til helvete, men ikke så mye før. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Sonen min og stesonen min kjem til å få mitt syn på sine dater når tida kjem. Eg forventar å bli høyrt og respektert, men veit frå eigne erfaringar at det kjem til å bli ignorert, og at ein heller erkjenner eventuelle feilvurderingar i etterkant. Anten det er eg eller ein av gutane mine som må svelge det sure eplet:) Ein vil sjølvsagt beskytte sine unge, i beste meining, men altfor ofte kjem det til å slå feil ut. Kommer til å sitte "diskret" på trappa å pusse hagla mi når datteren min er gammel nok til å date :-) 9340042[/snapback] Word! Om vedkomande framleis er klar for å prova seg på ein av mine små, veit ein at det virkeleg er kjærleik:P Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kommer til å sitte "diskret" på trappa å pusse hagla mi når datteren min er gammel nok til å date :-) 9340042[/snapback] Word! Om vedkomande framleis er klar for å prova seg på ein av mine små, veit ein at det virkeleg er kjærleik:P 9354930[/snapback] He-he :-) Ekte kjærlighet ja Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kommer nok heller til å prøve å oppdra ungene til å bli selvstendige individer som klarer å foreta vurderinger for hvem de skal være sammen med, enn å legge meg bort i hvem de dater. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Darkness har et veldig godt poeng. Viktig at ungene har god ballast med seg hjemmefra. *pusser hagla uansett* :-) Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Sonen min og stesonen min kjem til å få mitt syn på sine dater når tida kjem. Eg forventar å bli høyrt og respektert9354930[/snapback] Hva mener du? Du forventer at de skal lytte til dine tips om valg av partner? Unnskyld meg, men vi lever i Norge, ikke i den islamistiske verden. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 He-he firkantsopp :-) Er litt enig med mephisto. Selfølgelig ønsker man å bli hørt og respektert, selv om alle råd og tips ikke nødvendigvis blir fulgt. Har lært en ting av min mor, og det er at hun alltid er fornuftig, og alltid ville det beste for meg, uansett. Det, selv om jeg ikke alltid fulgte de rådene :-) Men sånn er det en gang med foreldre og barn. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er ikke foreldrenes sakt. Men det finnes mange drittsekker, ikke bli så myke folkens.. Forelskelse gjør noen blinde Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 He-he firkantsopp :-) Er litt enig med mephisto. Selfølgelig ønsker man å bli hørt og respektert, selv om alle råd og tips ikke nødvendigvis blir fulgt. Har lært en ting av min mor, og det er at hun alltid er fornuftig, og alltid ville det beste for meg, uansett. Det, selv om jeg ikke alltid fulgte de rådene :-) Men sånn er det en gang med foreldre og barn. Da har du vært heldig da du fikk utdelt mor Det at man er forelder er ikke dermed sagt at man automatisk blir fornuftig og rasjonelt-tenkende. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da har du vært heldig da du fikk utdelt mor Det at man er forelder er ikke dermed sagt at man automatisk blir fornuftig og rasjonelt-tenkende. Jeg vil jo si at jeg har vært meget heldig når jeg fikk utdelt mor ja :-) Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Foreldrene mine har ikke noe med hvem jeg dater og hvem ikke Mitt liv og mine valg Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Etter min mening så bør foreldre være rådgivere/hjelpere, ikke diktatorer. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Etter min mening så bør foreldre være rådgivere/hjelpere, ikke diktatorer. Bingo! Man er selv diktator over sitt eget liv (a) Så må man bestemme seg for om man vil høre på hjelperene sine eller ei... xD Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Håper nå ungene mine vil se selv vist de er involvert med noen som ikke er bra for dem. Hadde de ikke sett dette selv så ville jeg nok sagt og gjort noe. Syntes man kan ta seg litt mer friheter til å ytre meningene sine om sånt når ungen din er under 18. Er ungen din involvert med noen som er mye eldre eller farlig så ville jeg nok sagt klart i fra hva jeg mente om det. Men dette er jo ekstremtilfeller. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 I prinsippet: "Hell no!". Man liker den man liker. Det er din sak, og ingen andre sin. Men som det er påpekt, det finnes ekstrem tilfeller der den ene parten er f.eks. 14 år og den andre er 24. Da er det grunn til å legge seg opp i saken, i alle fall som forelder. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Foreldrene mine har ingen ting med hvem jeg dater/er sammen med. Jeg er over 18, og er voksen juridisk sett. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kjenner mange jeg som jeg skulle ha ønsket foreldrene deres var litt mer involvert og bestemte mer. Da hadde det kanskje gått bedre med dem. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) ABSOLUTT IKKE! Vel at de kanskje kommenterer og blander seg litt er en ting, men foreldre som mener de har rett til å nekte barna sine og date hvem de nå enn måtte velge er uforskammet og helt absurd mener nå jeg.. Glad foreldrene mine liker kjæresten min, så slipper jeg unna det dilemmae der Endret 1. november 2007 av Loveboat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå