MaxXRebo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kjapt spørsmål andgående retur av gjeldsbrevet til lånekassen (det man må sende i retur for å få cash på konto). Noen som vet om dette er ferdig frankert? jeg posta det uten frimerke, redd for at det kanskje ikke var ferdig frankert nå Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du trenger ikke noe frimerke. Jeg sendte mitt svarbrev i konvolutten som fulgte med, og den kom frem Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Det var det svaret jeg håpet på, takk *puste lettet ut* Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Den er ikke ferdig frankert, men det er ikke slik at Posten brenner all post som ikke har rett porto. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Den _skal_ frankeres. Når det er mange som ikke frankerer den, blir det masse ekstra utgifter for Lånekassen som vi andre må betale for Det verste som kan skje er at du får beskjed fra Posten om at du skylder dem sju kroner. (Oh yes, venninna mi fikk faktura på 3 kroner en gang. Det koster sikkert mer å trykke ut og sende ut en sånn. Forstå det den som kan...) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det verste som kan skje er at du får beskjed fra Posten om at du skylder dem sju kroner. (Oh yes, venninna mi fikk faktura på 3 kroner en gang. Det koster sikkert mer å trykke ut og sende ut en sånn. Forstå det den som kan...) 9342822[/snapback] Jeg fikk brev fra posten, etter å ha sendt et brev elns med litt for lite frimerker på. 47 øre var regninga på Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvis det står avsender på brevet tror jeg posten sender regning til avsender. På regninga er det en post som heter "straffeporto" Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Var inne på posten og spurte fruen bak disken. Jeg måtte putte på frimerke. 7 kr. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Oh yes, 7 kroner for frimerke ja Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 indeed. ikke vet jeg, var kun det damen bak skranken forlangte for å sende brevet mitt fra tr.heim til oslo(?) men ja, posten er dyre greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå